Treningsmamma har født ♥ Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Hei Jeg har siden i går vært plaget av kynnere som kommer i går. Gjennomsittlig har de kommet og gått pr 12 minutt. De er ikke regelmessige, men magen blir hard og jeg blir små uggen når jeg har dem. Har allerede vært innlagt for 3 uker siden grunnet start av fødsel, men fikk stoppet med drypp. Lå da inne 3 døgn. Jeg er ikke mer enn 34+4 i dag, men har født mine toandre barn 2 og 3 uker før. Er det bare kroppen som forbereder seg eller bør jeg ta kontakt med føden for en sjekk. Hater å ringe dit å plage dem. Noen som har opplevd dette tidligere?
sonnenschein Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Hei! Jeg hadde ringt føden jeg. Siden du allerede har fått stoppet fødsel en gang!Det kan jo være tegn på at noe er på gang igjen... Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite! Du skal ikke tenke at du bryr de på føden.Det er tross alt jobben deres! Lykke til:)
M&A Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Hadde samme "problemet" som deg for et par kvelder siden. Kynnere som kom med 5-10 min mellomrom. Jeg ringte føden etter det hadde pågått i et par timer. Bare ring de om du er bekymret! Det er derfor de er der. Trur ikke de tenker at du plager den:)
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2011 Tusen takk for svar begge to Venter litt og ser det an. Ringer om jeg synes det blir verre.
Gidder ikke! Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Mine kynnere har også de siste to ukene vært litt regelmessige, spesielt på kvelden, med ca 10 min mellom. Har ikke smerter, de er kraftige, men kjenner at det bare er kynnere. Så sikkert ikke fødsel på gang, enda. Men jeg er 38 uker i dag dag, så det blir jo litt anderledes, du skal jo helst ikke føde på en stund ennå. Ta heller en tlf for mye om du er bekymret:)
Bebis Nr. 3 :-) Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Hei, jeg har også vært innlagt et par ganger hvor de har stoppet fødselen. I går var vi der igjen, med falske rier. Sterke rier med tre min mellomrom, og da kunne de bare fortelle at når jeg hadde kommet så langt, som deg fakstisk 34+4 så stopper de ikke fødselen uansett. Roet seg etter 14 timer til meg, men nå er vi i gang igjen og livmorhalsen ser ikke ut til å påvirkes av de, uuuuutrolig slitsomt !!!! Lykke til :-)
malene81 Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Hei! Har også vært plaget med regelmessige kynnere flere ganger, senest nå i dag. Gjennomsnittlig 8 i timen. Var sånn i går og på fredag også. Kynnerne varierer i styrke, noen veldig intense,andre ganske "milde". De er jo ikke direkte smertefulle,men utrolig ubehagelige. De kommer nå også i kombinasjon med mensmurringer,og noen stikninger. Var inne på sykehuset for snart en mnd siden pga dette, ikke noe modning og alt var som det skulle men det var før mensmurringene og stikningene. Skal på svangerskapskontroll i morgen. Er det vanlig at legen da undersøker ifht evt modning? Hvis ikke, bør jeg spørre om det? Er 35+2 i dag...
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2011 Tusen takk for at dere deler erfaringer jenter. Jeg ringte ikke føden, ser det fortsatt an da de ikke er smertefulle, men rett og slett ubehagelige som flere av dere sier. Har hatt de i hele dag selv om jeg nesten bare har ligget og tatt det med ro. Ganske slitsomt å ha det sånn så håper det gir seg snart. Har heldigvis snart gått en dag til. Er overlykkelig for alle ekstra dager nurket får være i magen. Håper i hvertfall at jeg holder han der til julimnd begynner. På onsdag kan jeg i hvertfall legge fullgåtte uke 34 bak meg og se fremover i uke 35 og godt er det Lykke til med innspurten jenter og jeg lover å holde dere oppdatert om noe skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå