Gå til innhold

Tid med hverandres foreldre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker noen ganger at vi tilbringer mer tid med hans foreldre enn mine foreldre. Men siden jeg har søsken så tilbringer vi også tid med dem. Så samlet sett så tilbringer vi nok mer tid med min familie.

 

Tilbringer dere like mye tid hos begge siden foreldre? Eller er dere mest hos hans/dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest hos mine. Er der minst en-to ganger i uken og de passer sønnen min etter bhg to-tre dager i uken.

 

Moren hans ser vi kanskje en gang annenhver mnd., selv om hun bare bor ti min. unna. Resten av slekta hans (besteforeldre, faren, osv) ser vi sjeldnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre ser vi stort sett hver dag. Vi er naboer og jobber sammen, men vi spiser ikke middag eller liknende sammen oftere enn en gang pr mnd eller noe sånt.

Hans foreldre bor laaaangt unna. vi sees ca 2 ganger i året, men da intenst i 1- 5 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest mine pga at de bor nærmere. hans familie bor langt unna, så vi ser dem bare noen ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser middag hos mine foreldre oftere enn hans, men med tiden vi bruker på hans familie totalt er nok større, han har mer familie i området rundt her enn meg. Har egentlig ikke tenkt så mye over det da jeg trives i selskap av hans familie og han i min.

 

Har funnet ut etter å "hengt" her på BIM i 6 måneder at jeg er svært heldig med svigers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før bodde vi nære hans familie, og en dagsreise unna mine, da var vi mest sammen med hans. Nå bor vi en dagsreise unna hans familie, og i samme gate som mine, og da er vi mest sammen med dem.

For oss har detblitt en naturlig fordeling av tidsbruken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av besteforeldrene bor i samme fylke, men kontakten er rimelig god og hyppig likevel. Tror at kontakten er ganske jevnt fordelt, men har aldri regnet på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...