Gjest gravert Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Vet det finnes fødeforum, men anonymforumet ser ut som det er eneste med aktivitet på. Lurer på om noen her har født på st olavs og hva dere i så tilfelle trengte å ha med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 På 3 trimester er det innlegg om hva man har med i fødebaggen både titt og ofte, så du kan jo ta en titt der. Men hovedsaklig trenger man et par klesskift til seg selv. Behagelige klær, f eks topper som er enkle å amme i. Toalettsaker, det du bruker til vanlig. Hjemreiseklær til babyen, evt et par ekstra skift om man vil bruke egne klær på sykehuset. Mobil og kamera, og ladere til disse kan også være greit å ta med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg hadde : Truser, bher, sokker og et par skift med klær til meg selv. Ett sett med skjorte, boxer og sokker til pappaen, samt tannbørste. Toalettsaker til meg selv, inkl. dusjsåper etc. Noe å lese på, og noe godis. Tror det var det. Babyens henteklær sto klar i bilstolen hans hjemme, så det tok pappaen med opp før vi dro hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, også kamera og mobillader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 jeg vil umiddelbart si sink-salve. Det er et must. Så deilig og avkjølende hvis man skulle ende opp med noen rifter etter fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 Purelan! til såre brystvorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Del Skrevet 19. juni 2011 ammeinnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå