Gå til innhold

Hvordan kan man ikke bli rasist,når...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

man hver søndag leser om x antall voldtekter landet rundt, begått av stort sett bare utenlandske menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huske at det også finnes norske menn som voldtar,banker kjærringa og ungene osv selv om det ikke når forsiden på vg eller dagbladet.

Bare tenk på hvor mange norske menn som faktisk dreper sin partner feks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man ikke........konkludere med at noen som skriver såååå dårlig norsk ikke er den skarpeste kniven i skuffen?

 

Så mange spørsmål og så lite svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er ganske så enig med deg...

 

Av alle overfallsvoldtekter som skjedde i oslo i fjor var kun 2 av de begått av en nordmann, dvs en som er etnisk norsk.... De andre var av utenlandske, og mange av de asylsøkere.

 

Av de voldtektene som skjer av folk man kjenner, dvs alt fra kompis til en du har møtt på byen så er det faktisk nesten 50/50....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det du ikke hører om hver søndag, er alle voldtekter som skjer på/etter fester rundt om i Norges land begått av fulle norske menn på fulle norske kvinner. Dette er overgrep som ofte ikke blir rapportert/anmeldt. Et fåtall av voldtektene er de overfallsvoldtektene du hører om i avisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi oppgående folk vet at det blir begått slike forbrytelser av etnisk norske menn også, bare det at de etnisk norske voldtektsmennene holder seg til kona, kjæresten, venninner eller andre i nær omgangskrets. Slike voldtekter blir sjeldnere anmeldt enn overfallsvoldtekter utført av fremmede.

 

Hilsen en som selv har blitt voldtatt av sin ekskjæreste, og som ikke anmeldte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange norske menn som voldtar og banker konene også. Flertallet av de innsatte i norske fengsler er faktisk ikke etisk norske, det sier sitt mener jeg. For disse "ikke norske" er det mer vanlig å banke underkua koner (som i deres øyne ikke er verdt en dritt). Ikke alle er sånn, men har inntrykk av at flertallet av utlendingene som kommer til norge i voksen alder, tror de kan gjøre hva f** de vil med kvinner.. Rasist, nei. Rasebevist, absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fordi det ikke har noe å gjøre med hvilken "rase" man er, men hvor skadet man er i hodet. At flere asylsøkere har psykiskte problemer enn de som har vokst opp i norske trygge hjem, er nok ganske sannsynlig. Det er mye som er feil med innvandrings og asylpolitikken her i landet. Om jeg er rasist av den grunn, selvfølgelig ikke! Er ikke så korttenkt og trangsynt...

 

Og som andre sier her, mange andre forbrytelser blir begått av etnisk norske. F.eks. de som tar livet av hele familien sin og så seg selv, er oftest norske menn med gode jobber. Men det blir liksom blanding av så mange diskusjoner her.

 

"Rasisme betegner oppfatningen om at arten homo sapiens – menneske – kan deles inn i forskjellige raser, hvorav noen er mer intelligente eller har andre egenskaper som gjør dem mer verdifulle enn andre."

 

Jeg må si at jeg føler ikke at nordmenn her inne alltid er så veldig mye mer intelligente enn andre i verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...hvis man skal se utelukkende på voldtektssaker, har jeg ingen tall, men av alle kriminelle handlinger som begås i Norge, dvs de som blir oppklart, er utøveren i over 80 % av tilfellene, nordmenn med norsk familie.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi nordmenn er naive, og sånn er det med den saken. Vi er stort sett et ærlig folkeferd. Har en reist litt i verden, så vet en at slik er det ikke i alle land. Og mange av de som kommer her, er fra slike land jeg tenker på........

 

Om en tenker prosenter av hvor mange det finnes av nordmenn VS utenlandske (ofte asylsøkere) i norske fengsel som sitter der for voldtekter, så er de utenlandske i flertall. Om en da også tenker hvor mange nordmenn det finnes i Norge, i forhold til utlendinger, så blir dette tallet enda mer skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kanskje noen av oss anser dem som mennesker på lik linje.

 

Hilsen ei som har blitt voldtatt, truet, forfulgt, trakassert og overvåket av utenlandske menn, som da har ikke anmeldt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du ikke det? Syns du synd på dem? Eller er du redd dem? Uansett er grunnen for å ikke anmelde dårlig. At du ikke vil anmelde, gjør ikke handlingene deres rett, vet du. Det er mennesker du anmelder, ikke dyr og planter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vet definisjonen på ordet rassist, burde du klare å skille mellom sinne mot handlinger kontra etnisitet.

 

Different color,same shit. Eller, om du vil. Drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...