Gå til innhold

Hvilken løpe/balansesykkel er best?


millie+2klumper

Anbefalte innlegg

Tenkte og kjøpe til lillegutt sin 3 års dag:=) Men er jo et hav og velge i :/. Så hvilke velger jeg? Og er det best med en lett el tyngre sykkel? Har sett litt på puky fra sprell. Synst den er fin. Men er den tung?? Tenker at en lett sykkel er lettere og frakte med seg på tur og sånt..

 

Hvor selges løpesykler i butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har puky sin og synes den er helt suveren!:)

Bestilte den fra eurotoys.dk jeg da, litt billigere enn på sprell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sånne sykler en del dyre da??

 

Jeg tenkte at når sønnen min blir såpass stor (neste sommer) så blir jeg å kjøpe en vanlig 2hjulssykkel til han, og bare ta av pedalene. Så når han har balansen, kan vi sette på pedalene og han kan sykle - bare en idè :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den er veldig tung, men nå har jeg heller ikke noe å sammenligne med. Den er hvertfall stødig. Med ordentlig ramme, gode hjul, bremse osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes xxl sin er veldig fin og lett. den er i metall/aluminium, og er som en vanlig liten sykkel bare uten pedaler. sønnen min fikk denne når han var 2 og syklet på vanlig pedalsykkel når han var 3.

Sykkelen koster 499,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... vanskelig dette her altså. Syns den puky sykkejlen ser veldig fin ut. Men er den xxl sykkelen et alternativ og? hehe.. Blir gal jeg. vil jo gjerne velge "den rette" :P

 

Men tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på nettsiden til xxl.... så kan du se den der. jeg er hvertfall veldig fornøyd med den vi har. og mini elsker den. og bruker den fortsatt innimellom selv om han har lært seg å sykle.

sjekk her: 12 tommer

http://www.xxl.no/sykkel/sykler/barnesykler-2-8-aar/lillefot-12-loepesykkel-1060108

 

for de enda mindre, 8tommer:

http://www.xxl.no/sykkel/sykler/barnesykler-2-8-aar/lillefot-8-loepesykkel-1060109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Men hvor tung/lett er den da? Vil helst ikke ha en som er så tung siden det ofte blir jeg som må drasse på den når vi går tur og slikt:P. Og jeg triller vognen til lillesøster også så..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes den er veldig lett i forhold til en vanlig barnesykkel. Jeg må også drasse på den i oppoverbakker og de bratteste nedoverbakkene, men det går helt fint. Kan bære den med en arm også, så ikke tung syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...