EgG Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Favoritt pålegg, favoritt leke, favoritt middag, favoritt aktivitet etc... Jenta mi er 16mnd og hun har leverpostei med rødbetesalat som favorittpålegg akkurat nå. Favoritt middag er nok fremdeles fiskeboller i hvitsaus. Favoritt leke er helt klart dukken med tilbehør. Den får stadig nye klær på, mat hvert 10.min og mengder av kos. Favoritt aktivitet er trampoline, hvis mamma eller pappa hopper. Ellers er sklia kjekk å ha. "Ta-meg lek" er også artig. Hva med ditt barn?
Gjest Meg og mine ♥ Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Har en jente på 20 mnd, og dette er hennes favoritter; Pålegg: Makrell i tomat Middag: Pasta, taco og hjemmelagd pizza Leke: Dukken er favoritten her i gården også ja... i tillegg til lekekjøkken og duplo Aktivitet: Huske, sklie og bli bært av meg mens vi løper for å "liksom-ta" hunden. Tror det er favoritten til hunden også forresten;) Ellers slekter hun på faren sin, og elsker is over alt på denne jord. Tror hun spør om is flere ganger hver dag, selv om hun kanskje får det 1 av 100 ganger;)
*LillaMeg* Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Gutt på 13mnd. Favorittgrøten er Nestle med pære og banan. På skiven er det skinkeost eller baconost. Elsker alt av frukt, men aller helst ananas eller vannmelon, Favorittmiddag er kjøttkaker i brun saus og fiskepinner. Favorittleken er ballen og en bil han sitter å kjører lenge med. Favoritt på lekeplassen er sklien.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Jente på 20 mnd Favorittmaten for øyeblikket er yoghurt og hun sier det hver gang jeg åpner kjøleskapet, hehe. Har egentlig ikke noe favorittmiddag for hun spiser masse av alt jeg serverer fra pizza til fisk Favorittleken er dukken og matlekene, lager middag flere ganger til dagen
abella Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Gutten min er snart 19 mnd. Favorittpålegg: leverpostei med rødbetsalat her også ("løbet, løbet", he he) Favorittmiddag: Lasagne, bakt potet og alt som serveres med rømme Favorittleke: BALL Favorittaktivitet: å leke i sandkassa og å mate endene i elva
EgG Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2011 Litt gøy å se at det er så mye forskjellig. Skal se at om 1år så er alt helt annerledes igjen. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå