Gå til innhold

Noen som vet om ei dame som har høy utdannelse, god jobb- òg barn med tre ulike menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet om mange som barn med tre eller flere menn, men ingen av dem har utdanning eller jobb å skrive hjem om.

 

Jeg spør ikke for å være slem (selv om jeg forstår at det blir oppfattet slik), men fordi jeg er oppriktig nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de jeg kjenner/vet om som har barn med 3 ulike menn. Sitter på ræva hjemme og snylter på NAV(altså ingen utdannelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min fikk sitt første barn når hun var 20, har nå fire barn med tre forskjellige menn. Hun er høyt utdannet, først til lærer, så har hun tatt enda høyere utdannelse innen ledelse, og nå har hun en jobb som rektor på en skole. Så jo, de finnes. Nå er hun godt gift med far til de to yngste barna, vært sammen i åtte år tror jeg, gift i tre av dem.

 

Alle kan være uheldige med mannfolkene de velger, og ta dårlige valg, for så å rette på dem. Barna hennes er utrolig nydelige, smarte barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Kjenner til ei med tre barn med forskjellige fedre..

 

Første fikk hun veldig ung. Hun var godt gift med mannen hun fikk 2.mann med men, etter 7 års ekteskap gikk mannen bort i sykdom. Hun har nå truffet en ny mann som hun ble gravid med ved et uhell. ( han har 2 fra før av. ) En stor god gjeng :)

 

Hun er utdannet jurist og jobber innenfor rettssystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Jeg kjenner en! Hun har barn med tre menn. Hun har jobb med god lønn og fullført utdanning som økonomisk rådgiver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner ei.

 

Hun har fire barn med tre forskjellige menn. Første barnet fikk hun veldig ung med en mann som ble dopmisbruker, de to neste fikk hun med en mann hun var gift med i mange år. Siste barnet fikk hun ved et uhell da hun hadde funnet seg en ny samboer, ikke planlagt i det hele tatt men de klarte ikke ta det vekk.

 

Hun er sykepleier og jobber full turnus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel hva du legger i høy utdannelse. Den eneste jeg kjenner som har barn med tre menn har 5 år på høyskole (3 årig grunnutdanning, og 2 år spesialisering). Men noen regner jo ikke det som høy utdanning så jeg vet ikke. Hun har ca 500.000 i året, eier en jækla flott leilighet og har akkurat funnet seg ny mann.

 

Men hun regnes kanskje ikke uansett siden faren til nr 1 døde av kreft når barnet var nyfødt, og far til nr 2 omkom i en arbeidsulykke mens hun gikk gravid. Hun har fått sine slag i livet, og jeg unner henne all mulig lykke som barn og ny mann kan gi. Utdannet eller ikke.

 

Jo forresten, jeg kjenner ei til med tre forskjellige pappaer. Hun har jobb, men ingen utdannelse. Hun er forøvrig en svært god mamma, som setter sine barn høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Min bestemor :)

 

Mann nr 1, gift i 7 år - han stakk når hun fikk første barn.

 

Mann nr 2 møtte hun et års tid etterpå. Kort forhold hvor det viste seg at han var gift. Han stakk også.

 

Mann nr 3 kom 2 år etter. Hun og min "bestefar" var sammen i 20 år til døden skilte ad.

 

Ingen var mer rakrygget, høyere moral, vakrere og et bedre hjerte enn min bestemor.

 

Og solid utdannelse også. Hun var bare uheldig i sine første forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kjenner ei som har 5 år på høyskole og 6 barn, med 6 forskjellige menn :) To av dem har hun fått etter endt utdanning, hun er en flott mamma forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om ei som har 4 barn m 3 fedre. hun er nesten 40 og driver å prøver å fullføre videregående, så nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som passer beskrivelsen din. I tillegg er hun det hyggeligste mennesket jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:) En jeg kjenner har 5 barn med 4 ulike fedre. Hun har over 5 års utdannelse og er i full jobb...

Synes man skal være ganske smart og oppegående for å få en slik kabal til å gå rundt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli Rygh har vel 3 med 3 forskjellige.

 

God utdannelse og jobb i barnevernet om jeg ikke husker feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig spørsmål.. Jeg har to barn med to fedre. Regner med at det blir et tredje barn med far nr 3 en gang i fremtiden, siden jeg fortsatt er ganske ung (27). Jeg er spesialsykepleier (3 års grunnutdanning + 2 års spesialisering) i full stilling. Ser på meg selv som en engasjert og ressurssterk mamma til mine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner en med embetseksamen. Funker fint i den sammenhengen, da hun har finansiert studiene sine med overgangsstønader på de ulike barna. Ikke uvanlig måte å gjøre ting på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne MÅ jeg svare på!

Ikke alle finansierer studiene med overgangstønad, dessuten er det slik at å studere er tøft og slitsomt. Du får det til å virke som om det er en lek.

Jeg kjenner ei. Hun har fire barn med fire forskjellige. Var i 100% jobb mens hun studerte på deltid. I dag har hun en doktorgrad. DET er ikke bare- bare. (og det uten OS, tenk det!)

Jeg har barn med to forskjellige og har universitetsutdannelse. Har hatt OS i 6 mnd, og kjenner det ingen plass. Har jobbet siden jeg var 17 år og betalt skatt. Om jeg får OS i en overgangfase, gjør ikke meg til en snylter. Det er en gode som jeg har krav på og som gjør at jeg og barna mine ikke sitter på gata. Jeg begynte å studere leeenge før jeg begynte å motta OS, så jeg har selv finansiert mine studier. Kjenner mange som er alene med små barn, studerer og jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg må ærlig innrømme at jeg kjenner ikke personlig noen dame som fyller den beskrivelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en :)

Hun er adjunkt.

Gift i mange år nå, men har ingen barn med mannen hun er gift med nå.

Han og hun hadde barn fra før.

En fantastisk dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...