appelsinen Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 hva er din favoritt butikk for klær på nett (til ung/voksen)? og hvorfor anbefaler du denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinen Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 19. juni 2011 igen som handler via nettet her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeTwinsA Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 jo da, men min er jo så utrolig orginal: www.hm.com Ellers liker jeg bestsellersiden med Name It, Vero moda, Jack & Jones, Vila og 1 butikk til som jeg ikke husker navnet på. Ellos liker jeg Og Epla Men aldri kjøpt noe der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinen Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2011 prøve å huske navnet elsker vila og only =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miona Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 www.bestseller.no:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinen Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 19. juni 2011 tuuuusen takk.. tømmer nok kontoen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo x3 Skrevet 19. juni 2011 #7 Del Skrevet 19. juni 2011 Enig med de over...vila, name it, hm. Liker asos.com når det gjelder jeans spes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2011 #8 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg liker asos godt. Utvalget og kjolene spesielt. Men liker ikke at varene leveres med Dhl mellom 10 og 14 mens jeg er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeptemberGuttebeibi Skrevet 19. juni 2011 #9 Del Skrevet 19. juni 2011 På bubbleroom.no har de mye gøy, og så er det fri frakt og det liker man jo;) Og nelly.com. Mye det samme. Hm, Ellos, La redoute. Feilen med La redoute er bare at de er så fordømt treige med leveringa, de burde skamme seg. Synes også asos.com er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå