Gå til innhold

Er dere flinke til å lime inn bilder og skrive i album etterhvert?


ku80

Anbefalte innlegg

Det er ikke jeg!!

Har en hel pose med bilder som ikke er satt inn fra de to første.. og de er nå 5 og 7 år gammle..

 

Er nødt til å få gjort det før tvillingene kommer, vil jo gjerne lage noe lignende til dem også.

 

Har en babybok til hver unge, i tillegg til vanlig album.

 

Vurderer å bestille fotobok til de to som kommer nå. Går jo fortere å lage en slik bok på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver......

 

Har babybok til førstemann og kjøpt likedan til vesla. Ellers så har jeg laget album til førstemann og er nå akkurat ferdig med å sette inn bilder fra sommerferien i fjor............

 

Men skal ta meg på tak og få fremkalt og oppdatert hans album før vesla kommer.

 

Poden blir 5 nå, og jeg har i grunn tenkt at albumene avsluttes med første skoledag. Så får bildene etter det være å finne i flip album sammen med resten av familiens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og mine ♥

Nå har jeg bare et barn på snart to år, men jeg lager fotobok for hvert år. Startet den første boken med fødselen og avsluttet med 1-årsdagen. Begynte bok nr 2 med siste bilde i første bok (altså fra 1-årsdagen) og skal avslutte denne boken når hun blir 2 år.

 

Har planlagt å gjøre slik frem til hun blir 18 år, og gi det i gave til henne en gang etter den tid.

Synes det er behagelig med fotobøker, fordi setter meg ned en gang ca hver tredje mnd og fyller på med det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et babyalbum + at jeg har laget fotobøker av lillegutt. Tok ekstremt mye bilder det første året så da ble d ei fotobok fra de første 6 mnd og ei fotobok fra de neste 6 mnd. Så ei fotobok fra 1-2 år (som jeg ikke har laget enda... Han er bare 2 år og 2 mnd gammel da så ikke såå på etterskudd...). Mye lettere med fotobøker enn med album som en må lime inn i synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...