Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen med tips om kule butikker på nett (som ikke er svindyre)?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 ingen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Hva syns du er kult? Vil du ha norske butikker? Hvem skal klærne passe? En spesiell anledning eller hverdagsklær? Er det klær til voksne damer er jeg så ukul at jeg handler på H&M, Ellos, Laredoute og Nelly. Til barna handler jeg på veldig mange forskjellige nettbutikker. Til mannen blir det laredoute, moods of norway og slike butikker. Da er vi som oftest ute etter nye dieselbukse eller moods of norway genser, så da søker jeg heller det opp. Sko handler jeg en del av på brandos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Altså til mannen så er vi ute etter noe spesifikt, og da søker jeg opp butikker som forhandler det vi er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 Tenkte på til meg selv hverdgsklær hovedsaklig. Men går ikke av veien for et fint skjørt, eller en kul kjole klær man ikke finner på annenhver nordmann, så gjerne utenlandske butikker på nett HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 ..... fler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå