Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Hardtslående damer jeg trenger noe uortodoks å skrive på et speil. Så langt vurderer jeg - Livet er ikke for amatører - Allting er relativt, even alderen Gjerne svensk (begge disse vil bli skrevet på svensk, men det tør jeg ikke ta på straken her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skinnfilla Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 -ta det med godt humør -Litt humor hjelper alltid oversettelsen får du stå for sjæl;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Kär och galen Aldrig nånsin din clown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 After monday and tuesday even the calendar says WTF Men det går vel ikke på svensk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maimamma11 Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 enten så går det bra, eller så går det over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 Pippi! "Snälla lilla krumelur, låt mig aldrig bliva stur" Eller "Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg kan klare!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 19. juni 2011 #7 Del Skrevet 19. juni 2011 FML - vet ikke hva det står for, men elevene sier det heletiden, så det er sikkert tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 19. juni 2011 Fuck My Life? Sikkert etter prøver de sier det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 20. juni 2011 #9 Del Skrevet 20. juni 2011 Den siste din, blomstre, stemmer jeg for! Alternativt den jeg selv har på innsiden av ytterdøren: Husk at det er en fin dag! Eller den gamle broderte "Hold dig paa høiderne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå