Gå til innhold

Vanlig at bhg går på hage besøk til hverandre uten å si ifra?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er problemet med det? Tåler ikke gressplenen små føtter? Eller er det blomstene du er redd for?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet førskolegruppa har gått tur i nærmiljøet rundt skolen, og samtidig sett hvor noen av barna bor, men tror ikke de har gått rundt i hagen når foreldrene har vært på jobb. Ikke at jeg skjønner at det skal være noe problem da, gresset tåler vel å bli trått på?

 

Flere av ungene har invitert hele barnegruppa på hagefest istedenfor å ha bursdagsselskap etter barnehagetid også, f.eks har hjemmeværende eller deltidsarbeidende mødre invitert på lunsj i hagen også har hele avd. kommet gående sammen med de voksne og fått mat.

 

Koselig for barna å se hvor kameratene bor da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første liker jeg da å kunne være hjemme, kanskje gi de en is?

Vi driver å pusser opp og maler, skal jeg be firmaene være ekstra forsiktig med løsemidler i tilfelle det dukker opp en bhg?

Hva om leker går i stykker, eller hva med uhell på trampolina?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

si det til bhg da. at det ikke passer at de kommer i deres hage fordi dere pusser opp og har mye løsmidler i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske frekt å dra hele barnehagen med rundt til barnas bosteder. Det vil jeg si er å tråkke på privatlivet til folk. Å gå tur og at barna peker på huset de bor i er ok og ikke til å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du reagerer. Bhg. kan vel nøye seg med å stå utenfor gjerdet mener jeg.

Hadde blitt lynings selv dersom bhg. vår trampet inn i hagen her på dagtid. Dette fordi vi har en hund som klikker i vinkel om det kommer folk inn i hagen vår. Han er vakthund og passer på. En annen ting er det jo at dem har rett og slett ikke noe i hagen vår og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...