Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Barnehager som besøker hverandres hager?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja. Liker ikke helt tanken på å ha 15-30 små travende rundt i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Hva er problemet med det? Tåler ikke gressplenen små føtter? Eller er det blomstene du er redd for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 Vet førskolegruppa har gått tur i nærmiljøet rundt skolen, og samtidig sett hvor noen av barna bor, men tror ikke de har gått rundt i hagen når foreldrene har vært på jobb. Ikke at jeg skjønner at det skal være noe problem da, gresset tåler vel å bli trått på? Flere av ungene har invitert hele barnegruppa på hagefest istedenfor å ha bursdagsselskap etter barnehagetid også, f.eks har hjemmeværende eller deltidsarbeidende mødre invitert på lunsj i hagen også har hele avd. kommet gående sammen med de voksne og fått mat. Koselig for barna å se hvor kameratene bor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 For det første liker jeg da å kunne være hjemme, kanskje gi de en is? Vi driver å pusser opp og maler, skal jeg be firmaene være ekstra forsiktig med løsemidler i tilfelle det dukker opp en bhg? Hva om leker går i stykker, eller hva med uhell på trampolina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Del Skrevet 19. juni 2011 Helt greit når en er hjemme, jeg mente når en er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Del Skrevet 19. juni 2011 si det til bhg da. at det ikke passer at de kommer i deres hage fordi dere pusser opp og har mye løsmidler i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #9 Del Skrevet 19. juni 2011 Ganske frekt å dra hele barnehagen med rundt til barnas bosteder. Det vil jeg si er å tråkke på privatlivet til folk. Å gå tur og at barna peker på huset de bor i er ok og ikke til å unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #10 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg skjønner at du reagerer. Bhg. kan vel nøye seg med å stå utenfor gjerdet mener jeg. Hadde blitt lynings selv dersom bhg. vår trampet inn i hagen her på dagtid. Dette fordi vi har en hund som klikker i vinkel om det kommer folk inn i hagen vår. Han er vakthund og passer på. En annen ting er det jo at dem har rett og slett ikke noe i hagen vår og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #11 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det jeg og mene. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå