Gå til innhold

Hjelp,kan jeg være gravid??:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, nå er det 35 dager siden siste mens.. Bruker ladycomp og den sier at den forventer a mensen skal starte, men ingenting har skjedd. Den har forventet dette en uke. Jeg ammer enda. Ikke mye, 2 ganger pr dag. Kan det være derfor mensener forsinket? I tillegg bruker det mange ganger å gå 35 dager i mellom mine sykluser. Kean jeg da regne den ekstra uka med forsinkelse? Får ikke tak i test før i morgen pga jeg er på sommerferie. Huff, vil virkelig ikke bli gravid. Og vi som brukte kondom på alle røddager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at det jeg mente å spørre om vikelig dårlig frem.. Det er de andre tingene jeg lurer på. Ikke om jeg kan være gravid i seg selv.. Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om to stykker som har blitt gravide på slike tempraturmålere jeg, og trodde ærlig talt det var prevensjon for de som ikke synes det var så farlig om de ble gravide (selv om det ikke akkurat var planlagt).

 

Mye som kan gå galt, en sædcelle kan ved veldig gunstige forhold leve inne i deg i påvente av egg i opptil 7 dager, en særdeles god orgasme hos deg kan trigge kroppen din til å plutselig slippe et egg utenom vanlig eggeløsningstid osv. I tillegg er ikke kondom 100% sikkert, av 100 kvinner som bruker kondom som prevensjon vil 3-6 stykker bli gravide i løpet av et år.

 

Selvfølgelig kan du være gravid, men det kan jo bare være en forsinkelse også, ikke godt å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...