Gå til innhold

Noen som har reist med Hurtigruten her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har kikket linn innom nrk og sett litt innimellom.

Jeg har ikke sett en eneste bølge så langt, pleier det å være så rolig på sjøen?

Noen som hat blitt sjøsyke på den turen? Hvor i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har jobba på hurtigruta, bølgene kommer stort sett når man passerer de åpne havstykkene som Stadt, seiler fra Bodø og mot Lofoten, runder nordkapp...jeg sleit litt med sjøsyke på de åpne havstykkene, men mesteparten av turen foregår innaskjærs og der var det ikke noe problem. Anbefaler tur med hurtigruta på det varmeste, spesielt gjennom Lofoten og Vestrålen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste et godt stykke som tenåring. Familietur:) Husker det som en fin reise og ingen av oss ble sjøsyke. Båtene er såpass store at skal litt til før bølgene kjennes.

Ellers har jeg de siste årene reist en liten tur med hurtigruta, men da kun småturer. Bor i nord-Norge så tar med 5 åringen på tur noen timer også tar vi bussen hjem igjen. Stor stas:) Aldri blitt sjøsyk noen av oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan vel kanskje jeg overleve den turen og. Kunne gjerne tatt en tur.

Er det fint å ha med små barn eller bør det unngåes?

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er no faktisk SOMMAR. Verst vèr vinterstid.

Har ikkje vore med hutigruta, men seilte avogtil "innaskjers" då ej jobba som fiskar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig kjedelig å reise med hurtigruta! Men jeg har ikke ro i ræva da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...