Gå til innhold

Sitter "stuck" hos en venninne med mine to barn og føler jeg burde dra! Hva hadde dere gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min feiret 40-årsdagen sin i går hjemme hos oss, jeg lovet at jeg skulle ta med meg våre to barn slik at han fikk huset for seg selv både på kvelden/natta og morgenen/dagen etterpå...

 

Jeg tok derfor med meg barna til en venninne og har sovet her i natt. Hun har ikke barn selv og ligger nå og sover, om hun klarer det i dette levenet... De har ganske liten leilighet og er veldig lytt.

 

Mannen hennes sover hjemme hos oss.

 

Føler jeg burde ta med meg barna og dra herfra slik at hun får fred, men føler samtidig ikke jeg kan dra hjem for å ikke forstyrre mannen...

 

Skulle gjerne dratt ut til en lekeplass el.l., men det regner her og jeg har dessverre ikke med noe regntøy...

 

Hva hadde dere gjort?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du hadde avtalt at dere skulle være der i dag, får hun bare holde ut bråket.. (regner da med at du faktisk prøver å holde støynivået nede)

 

Hun kan jo uansett sove ut etter at dere har dratt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt. Dere har avtalt at dere skal være der og da er hun nok forberedt på litt bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mer på hvorfor du ikke var med å feiret 40 årsdagen til mannen din, men det var kanskje gutteselskap?. Over til det du spurte om, om venninnen din ville ha dere på overnatting så er det vel ingenting å stresse med. Du kan sikkert reise hjem snartm han sover vel ikke halve dagen? Kl er jo over ti nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke noen avtale på forhånd hvor lenge vi skulle være her i dag. Avtalen var bare at vi skulle sove her... Men hun fortalte meg i går kveld at hun skulle på jobb i 10/11-tiden i dag. Men hun har fortsatt ikke stått opp.

 

Jeg føler meg sånn til bry...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt der, hun må jo kunne tåle litt!! I verste tilfelle så finner hun ut at det skal bli lenge til hun lager barn!! Thi-hi!!

 

Det går så bra så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å bekymre deg for, slik de andre over sier. Hun må tåle litt bråk når hun lar deg komme på overnattingsbesøk med to små barn. Det har vi ALLTID tatt som en selvfølge når vi har besøk av små barn (vi har ikke barn selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde dere jo avtalt, blir dårligere gjort å dra hjem å forstyrre de som har feiret inatt. Hun sover, hun forventer jo at dere er der når hun står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men send henne en sms og spør om hun er våken da! Kanskje hun forsover seg hvis hun skal på jobb. ER hun våken kan du jo tilby deg å lage frokost e.l

 

Ta med deg ungene på lekeland, kino, museum, dra hjem for å hente regntøy, besøk andre med barn el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...