Gå til innhold

MÅ kirkebryllup være på en lørdag?


Mammapudding

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å gifte meg den dagen vi har vært sammen i 10 år, men den dagen faller på en fredag. Kan jo selvsagt bare gifte oss på et kontor på fredag og f.eks feire på lørdag..men har mest lyst til et kirkebryllup da.

 

Må vel kanskje også overtale samboern til å si ja :P Men det er på tide at han står for det han har sagt, fridde til meg for maaaange år siden, men gifte seg skal han ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

næh.. gifta oss i kirka på en fredag vi.. 08.08.08 falt på en fredag og det var DEN dagen mannen ville at vi skulle gifte oss..

Bare ring og reserver dagen din du .. =) er litt mer stas over et kirkebryllup synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på dagen giftet dere dere da? PÅ formiddagen som vanlig eller ettermiddagen? Jeg kunne tenkt meg å ha det på ettermiddagen hvis det blir på en fredag, så folk er ferdige på jobb til da:) Er i september, så ikke midt i sommerferien heller:p Blir til neste år i såfall da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ringte jeg og spurte om (kirkekontoret), og fikk til svar at det gikk veldig fint å ha kirkebryllup på fredag, men etter et visst klokkeslett. Det er fordi at formiddagene er reservert begravelser. Tror det er mulig etter kl 13, 14 eller noe, og det er jo vanlig å ha bryllup i to-tiden.

 

Sånn er i allefall praksisen her hvor JEG bor (Nord-Trøndelag). Ring kontoret til din kirke og spør du :)

 

VELDIG romantisk å ha bryllupet på 10 års dagen for forholdet deres da (sukk....) :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lover jo bra :) Da går det sikkert ann her jeg bor også, skal undersøke det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Uten at jeg vet det helt sikkert, så tror jeg kirkebryllup kan være på hvilken som helst dag, untatt mandag. Men på hverdager så er det nok etter et visst klokkeslett, ja, pga. begravelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...