Gå til innhold

Noen som så fakta på lørdag i går?


Super-Mish

Anbefalte innlegg

Om glamourmodellen Alicia Duvalle og hennes 14 år gamle datter. "Mammaen" (hun fortjener ikke den tittelen) forsøker gjennom hele timen å overtale datteren til å få seg silikonpupper og la seg avbilde toppløs, fordi kvinner har makt og slik tjener man penger.

 

Datteren gikk gudskjelov på kostskole, men var hjemme i helgene, og da fikk hun ikke lov til å gjøre kjemilekser, for sånt "kommer av seg selv"..

 

De skulle på ferie til LA, men på flyturen gjorde trykket i kabinen at det ene implantatet til moren snudde seg, så ferien ble brukt til å lete landet rundt etter en kirurg (hun var operert 16 ganger eller noe sånt, så ingen som ville ta i henne). Datteren gikk glipp av masse undervisning, og moren prøvde å bøte på det med å tilby nye klær og "du kan få lov til å bleke håret!".

 

Herregud, det var som en stygg ulykke, jeg ville ikke se, men klarte ikke å la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det så jeg også. Herregud stakkars jente!

nei, ikke gjør kjemilekser for det kommer av seg selv, men øv masse på pianoet for DET er tallent!!

 

mamma, du er pen! Du er vakker, du ser pen ut. Barnet måtte faktisk bygge opp moren sitt selvbildet! Hvorpå hun svarer med " U`re gonna get silicone titts one day to u know!"

Jissess!!

 

 

Heldigvis helt på slutten så innså hun at datteren måtte få lov til å gå på skole og hun håpet at datteren ikke skulle bli glam-mod. for av de hun kjente var det bare hun som var normal(??) Altså ikke i fengsel, junkies, alkiser osv.

jentungen har ikke hatt en oppvekst, hun har jo oppdratt moren sin og er helt anti alt som har med kroppsfiksering å gjøre i en alder av 14!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det.

 

Tragisk. Men det fikk meg til å tenke på hvor heldige enkelte slike "mødre" er med barna. At barna er fornuftige, selv om moren er blåst. Jeg har sett/møtt slike tilfeller før, hvor barnet er forelderen innen fornuften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...