Gå til innhold

Noen som fikk forandret mens etter å ha tatt ut kobberspiral?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok ut spiralen i februar, og forvententet rar mens etter å ha tatt den ut. Men hvor lenge skal dette vare. Har alltid hatt regelmessig mens, og trodde dette skulle ha stabilisert seg nå. Nå på tirsdag trodde jeg at mens kom, enda jeg ventet den i dag. Fra tirsdag til til lørdag har jeg hatt bare antydning til mens. Hva i alle dager skjer. Når jeg har gått på p-piller i flere år, har alltid mens vært som normal ved pilleslutt. Noen som vil dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mens tok et hopp etter uttaket. Og så fikk jeg mens etter bare to uker. Og så var den sen igjen, og så stabiliserte det seg, men da på 26 dagers syklus, selv om jeg alltid før hadde hatt 28 dagers. Er helt normalt det. Jeg tror det har vært en tråd om lignende tilfeller her inne før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandringene er jeg klar over, men lurer mer på den "utfloden" som har vart fra tirsdag til lørdag også ingen vanlig mens? prøvd å søke opp lignede treff, men finner ikke noe ;( Ingen andre med erfaringer å dele? i påsken husker jeg at jeg hadde noe lignede, men da kom jo mens også etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...