Gå til innhold

1,5 mnd på vei og klarer ikke skjule det!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er helt sykt. magen er her allerede! Kan faktisk bare ha på meg hettegenser for å skjule magen. Men i dag har jeg fått spørsmål i fra de aller fleste om noe var på gang! tenker virkelig på hvordan det blir når termin nærmer seg, hvor stor er jeg da. Jeg syntes dette er skikkelig spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, oi!! Sikker på at du ikke bare er oppblåst for tiden? Hvis du skal vokse i slik fart blir du da seende ut som et trekkspill på magen etterpå, hihi!

 

Gratulerer med den lille spiren og lykke til med den fine tiden du har foran deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde med meg når jeg skulle ha andremann. Disse to kom nokså tett, for eldste var under 8 måneder når jeg ble gravid igjen. Magen kom med en gang, og ja, jeg så desverre høygravid ut når jeg var 4-5 måneder på vei. Nå med tredje har heldigvis kroppen fått kommet seg på plass,med unntak av en MA i uke 13 rett før jeg ble gravid med denne. Jeg har en helt annen mage denne gangen enn sist heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du skjule det? Vær stolt og vis den frem.

 

Bedre den veien enn andre veien: Hadde en studieven som var så feit at men ikke kunne se magen da hun var høygravid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spurt om det var annlegg for tvillinger og joda det er det- Burde kansje komme meg på en kontroll snart. Skal ringe snille gynekologen i morgen og få en tidlig ul. Tenk 2 stk! Så lenge barnet kommer frisk ut så bryr jeg meg lite om h*n kommer i flertall eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars dame. Ja mannen sier det samme. Hvis den vises så godt hvorfor tenke å gjemme bort før man kommer inn i den sikre perioden. Jeg tror at denne graviditeten går bra men jeg er forberedt på det andre å. blir veldig spennende å se hvor stor jeg egentlig kommer til å bli i løpet av tiden som kommer. tok bilde i uke 5 og nå i går kveld da uke 6 va og det er tydelig forskjell! Jeg er skikkelig oppblåst. Men ikke får å være ekkel her men alt som skal ut av kroppen avføring osv går helt fint. Er så glad for det. For forje gang var jeg så og si plugga igjen med en gang! Nei dette er hærlig :) sal ut i dag og hvis folk spør så får dem bare lure :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok luft :) Min så gravid ut til jeg var 13 uker på vei. Da var jeg ikke så oppblåst lenger og kunne gjemme den til uke 20. (ikke med strammeste genser men med vanlige)

 

Kjempe spennende er det. Lykke til- og gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...