Gå til innhold

Hey, meg med Ducttapen på puppene her igjen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lova jo å legge igjen rapport:-) I'm back from the party!

 

Det funka som ei kule! Bedre en noen BH jeg har hatt, ikke klødde det og ikke ble det klamt(men nå hadde jeg den bare på i 3,5 time da) Rett og slett fantastisk, meget fornøyd med dette trikset.

 

For de av dere som bekymra seg for smerteaspektet kan jeg opplyse om at det gikk fullstendig smertefritt å rive den av. Hah!

 

Kanskje rumper kan tapes opp også? Noe å tenke på når det ikke lengre nytter med dype knebøy....

 

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var bra det funka. er ett par år siden jeg gjorde det og tviler på jeg gjør det igjen Hilsen hun som hadde prøvd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding, jeg har tenkt sånn på trikset siden du posta innlegget ditt!

Har selv gigapupper og ingen stroppeløs/sportstape kunne noensinne gitt noe løft til de, så mulig jeg og tester gaffateip dersom anledningen byr seg :)

Et lite spørsmål dog; hvordan gjorde du det? Dvs, hvor lange remser og hvordan festet du de? (rett over puppen, under eller teipet opp?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg brukte ikke så mye tape, satte èn remse tvers over brystvortene fra yttersidene av ene puppen til den yttersida av den andre som klemte de litt sammen(sånn for å unngå at de "flyter ut" på sidene),

og så satte jeg èn remse nederst/nesten under puppene, helt fra ene ribbenssida til den andre(altså forbi der puppene går, for å få skikkelig hold og et lite løft(kan sikkert tape helt rundt ryggen også dersom det trengs)

 

Skikkelig dårlig forklart, burde heller hatt bilder, hehe!

 

Jeg ville vel kanskje ikke gjort dette med en veldig utringa kjole eller topp i florlett stoff, må nok være litt ekstra foring eller hold i brystpartiet på kjolen fra før av, så ikke tapen eller eventuelle forskyvninger av puppeflesk(åh, herlig ord!) vises igjennom kjolen.

 

Det er jo bare å prøve seg frem med div kjoler og topper, så finner du raskt ut hvor mye tape, og hvordan du skal tape:-) NB! gjør det i godt lys og se i speil fra alle vinkler, så du er sikker på at det ikke ser merkelig ut.

Jeg brukte den sølvgrå tapen, vet ikke om det er forskjell på de ulike.

 

 

Lykke til, håper det funker for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...