Gå til innhold

ah.. mannen har greid å drikke kaffe, med 2 snus oppi


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

faktisk helt edru. Går det ant?

 

Nå svetter han som en gris og har hjertebank.

 

Så det jeg lurer på er, noen som har prøvd det samme (ganske tvilsomt) men har noen ide om hvor lenge han vil føle seg sånn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kommer til å bli veldig dårlig i magen i natt i allefall.Jeg har sett en mann som har sovnet og svelget en snus. Han ble litt uvel kan man si. Hjertebank kommer kanskje mest av at han er litt redd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok regne med litt halsbrann og sure oppstøt. Hvor lenge?hmmm til det er ute av systemet kanskje..hadde ringt legevakten eller giftsentralen bare for å høre om hva man bør gjøre...for å lette på plagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir kvalm her.... Få han til å spy, det er sikkert ikke farlig men han blir ihvertfall skikkelig dårlig i magen av dette. Og hjertebanken er nok bare litt angst! ring legevakta å spør der. Og snus i kaffekoppen.... ÆSJ! finnes andre plasser å putte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs om det nytter å spy nå...han svelget de to på ett i natt. Oppdater oss på hvordan det gikk, greit å vite om det skulle skje noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke farlig. Han er voksen så han tåler det. Hadde det vært et barn hadde saken stilt seg annerledes.

 

Hjertebank = mulig fra nikotinet eller fordi han er bekymret.

 

Han vil bli særs dårlig i magen og må vente til han driter det ut. Kan ta lakserende for å få det ut fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her!

 

Joda det gikk bare bra, hjertebanken og svettinga gav seg etterhvert, helt fin idag!

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...