Miztery Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 For nå er hurtigruta på tur til hjemstedet mitt, Sandnessjøen.. Helt sykt hvor vakkert det er her, man glemmer det helt av i hverdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbæret Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 brønnøysund er vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 Flere her altså Herlige Helgeland, fra Sandnessjøen jeg også En drøm å se på, må nesten sitte oppe i kveld selv om jeg bør sove! Fjellene er bare magiske i nattlyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 Er det virkelig "folkefest" hver gang skipene kommer innom eller er det spesielt nå, med sendinga og alt? Bare lurer:) veldig fint der opp,ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miztery Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 18. juni 2011 Oi, så flott med en medsandnessjøværing! Burde finne senga jeg, men.. Trodde de var kommet lengre jeg, men nå skal de jo inn i Brønnøysund.. For de som lurer, det er helt normalt at Hurtigruta blir eskortert av småbåter, at korps spiller og at folk står med flagg på kaia.. Heeeelt normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Del Skrevet 18. juni 2011 Det er helt vanlig. Her i nord gjør vi ikke annet enn å drikke, pule og feire at Hurtigruta legger til kai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #8 Del Skrevet 18. juni 2011 Hver gang, og verre blir det mest sannsynlig også - på vei nordover. Går sport i å vise seg fram fra beste side! Folk sitter å ser på dette i andre land også, når jo ut til mange. Skikkelige Å-kjendiser etter dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #9 Del Skrevet 18. juni 2011 Tøft!! Visste vi skulle flytta opp *angrer*!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miztery Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 18. juni 2011 Ja, vi stiller selvfølgelig opp to ganger i døgnet for å feire Hurtigruta! Spesielt når Nord-Norge kommer, sånn som nå.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #11 Del Skrevet 18. juni 2011 Er vel obligatorisk når en bor i by hvor hurtigruta legger til... jeg ser jo den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #12 Del Skrevet 18. juni 2011 Nå er det jo også Hurtigrutens dag i dag, så det er en spesiell dag også pga det. Men det er jo klart at folk møter opp når det er en sånn type livesending som dette. Jeg synes det er fint jeg, blir jo mer underholdning for oss som sitter å ser på. Tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #13 Del Skrevet 18. juni 2011 Ja, for all del. Sitter med frysninger på armene av denne feiringen:) Må være spesielt for de utlendingene på båten som får oppleve dette i havn etter havn:) God norgesreklame,dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #14 Del Skrevet 18. juni 2011 Definitivt. Og Hurtigruten er jo en tradisjonsrik "transportåre" som er verdt å feire å denne måten synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #15 Del Skrevet 18. juni 2011 Gøy at så mange vil feire det,ja:) Får sikkert ikke lagt meg i kveld,jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #16 Del Skrevet 18. juni 2011 Nei du bør ikke sove! Det aller fineste stykket av Helgeland kommer om et par timer. Og etter det kan du sove to-tre timer før du må ha med deg polarsirkelen og det som kranser rundt. Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #17 Del Skrevet 18. juni 2011 Ikke si det da....NÅ kan jeg hvertfall ikke legge meg Godt det er søndag i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miztery Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 18. juni 2011 Kan ikke sove før vi skal over Vestfjorden utpå dagen i morgen.. Da må jeg sove, ellers blir jeg sjøsyk.. Jeg bor nemlig her langs kysten, men er av bondeslekt, og liker meg ikke i båt og på hav..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #19 Del Skrevet 18. juni 2011 Herregud, jeg kjenner jeg er stolt av landsdelen min nå altså. Vakkert... Men nå tror jeg at legger meg lell. Man kan jo se alle klippene på nrk sine nettsider så mye man vil. =) God natt damer. Kos dere med Hurtigruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #20 Del Skrevet 19. juni 2011 kjedelig å se på himmel, hav og land i mange timer.. zzz.. nrk2 kunne sendt noe bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miztery Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 19. juni 2011 Burde kommet meg i seng selv, skal opp å fore frokost til en gjeng hester klokken åtte i morgen tidlig.. Men sove kan jeg gjøre utpå dagen i morgen! God natt, sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #22 Del Skrevet 19. juni 2011 God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miztery Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 19. juni 2011 Men da er det jo flott at det finnes andre kanaler å velge mellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå