Gå til innhold

Sexlivet ble HELT dødt i svangerskapet, hva med dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva som skjer, men vi hadde sex 3 ganger til sammen ila 7 mnd. Det er 0 initiativ fra hans side, jg bryr meg ikke om sex for tiden i det hele tatt, men han har tydelig mistet lyst...Jeg har ikke blitt større, ganske liten mage ennå...så det er ikke store forandringer...

 

Er det slutt på vårt sexliv?

Hvordan går det med deres sexliv under graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forrige svangerskapet var vi nesten like aktive som vanlig. Men denne gangen er det nesten bare plikt fra min side. Gubben er inforstått med det.Har hatt skikkelig nedpress en stund,så det er riktig ubehagelig med sex. Ga han en BJ/hand job ikveld da :)) Han ble som en liten guttunge på julaften ;))

 

Gleder meg til jeg har født og vi er tilbake til normalen....håper iallefall at vi kommer dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid fikk jeg mere lyst på sex, det samme gjaldt for samboeren min. Tror det var fordi jeg fikk mere selvtillit og fikk et bedre selvbilde, eller det kunne være hormoner. Jeg torte å eksprimentere mer i sexlivet vårt enn tidligere. Men har venninner som har opplevd det motsatte, grunnen var ofte at de var redde for å skade babyen eller rett og slett at lysten ble borte for begge to uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok den siste stemmer for oss- lysten ble borte for begge to uten grunn...hva skjer??? Kommer den tilbake????

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI:)

for min/vår del så går det i bølger. de første 4 mnd så hadde vi omtrent ikke sex en eneste gang. mye pga jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme og følte jeg måtte spy bare noen tok på meg. og fra 5 til 7 mnd så var det kanskje 1-2 ganger i mnd. følte meg ikke helt vell og var veldig trøtt. men nå i 8-9 mnd så har jeg fått tilbake energien og sex lysten. og nå har vi sex 2-3 ganger i uka eller mer. og jeg regner med at det blir lite sex etter fødselen pga mye smerter nedentil osv. men jeg tror nok det kommer tilbake når ting blir som normalt igjen der nede.

jeg tror ikke det er slutt på sex livet deres. det er nok bare en pause og det vil ta seg opp igjen med tiden. jeg så også mørkt på det når jeg var i 7 mnd. men så plutselig snudde det. mannen min har jo vært klar for sex hele tiden. og jeg har syns så synd på han siden jeg ikke har hatt lyst.

jeg håper og tror at dere å vil finne tilbake til sexlysten. så lenge dere er glad i hverandre så er jo det det aller viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring:)

Det er kanskje litt annerledes her, ingen av oss bryr oss om sex lenger. Han viser 0 interesse og jeg synes det er helt greit...

Vi har bare vært sammen i 3 år...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sex lyst var helt borte under svangerskapet. Ble rett og slett deprimert av det for sex har alltid vært en stor og god del av forholdet vårt. Jeg hadde ikke det minste lyst. Brystvortene var over følsomme og nei område. Ble :) Jeg er så lykkelig:D Nå venter jeg bare på at ting skal gå seg til i underlivet igjen (2.5 uker siden fødsel) er så kåt at jeg holder på å sprekke.HURRA.

Så hi,det er håp. hold ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint lite, men jeg var syk så og si hele tiden, så det var naturlig. Ingen trøbbel med det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...