Gå til innhold

mange med termin 15. Juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at en del av dere jenter har like mange dager som meg igjen! Så gøy!

Hva me å starte en tråd?

Jeg er 25, bosatt i Bodø, gift og har en sønn på 4 år. Venter en prins til 15.juli, men storebror fant veien ut en uke før så jeg hååper lillebror gjør det samme! ;) Hvem er dere da? Så vertfall to som hadde 27 dager igjen 18.juni! :D

varm sommerklem! (25 grader i skyggen i dag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Storebror07=Juli11!

Jeg har termin 12. juli, er også fra Bodø. Jeg sendte deg akkurat en pm:)

Håper jeg får henge meg på tråden her, ialle fall inntil alle med termin 12. juli får seg en egen tråd:p

Når alt som plager meg er noen småvondter her og der (+ et skranglete bekken), må jeg nesten kunne si at jeg er i toppform! Ikke er jeg veldig utålmodig/lei/sliten heller. ... enn så lenge! Jeg har ikke tenkt å gå over tiden, jeg, så da er det max tre uker igjen;p

Skrevet

15. Juli på meg også :) Jeg er 29, venter en gutt, min førstefødte. Bor i oslo med min samboer.

Skrevet

Svarer her også jeg da.... Termin 17. juli. Jeg er 26 år. Samboer, forlovet. Første guttebaby! :D Holder til i Tønsberg :)

Skrevet

Jeg har termin 13 Juli. 26 år og har samboer. Vi er bosatt i Trondheim. Venter vårt første barn. En liten gutt :)

Skrevet

Har termin 15.juli, første gang, blir jente :) Bor i Oslo med kjæresten. Gleder oss veldig, håper hun komme litt før :)

Skrevet

Heisann :)

Jeg er 21, bor i Hamar sammen med samboer og katten ;)

Venter vår lille gutt rundt den 16 Juli!

Gleder oss kjempe masse!

Stor trives stort sett, utenom at jeg plages litt med at beina mine bare bestemmer seg for å kutte ut å holde meg oppe, så blir litt akutt lam i bena sånn av og til meg strålinger nedover, så da er det ikke så mye å gjøre enn å sette seg ned å slappe av til det forsvinner :)

Ellers er formen bra! Blir veldig rare søvn rytmer, men det må jeg jo snart venne meg til uansett ;)

Skrevet

Skriver under på rare søvnrytmer ja!! Huff, skulle vært en flue på veggen her for tiden! Det foregår mye rart på nettene. Spising, vandring, lesing, sying, tv titting, irritasjon, leggmasasje... You name it! hehehe!

Som du sier er det vel bare å venne seg til det! :)

Har dere pakket baggen jenter?! Hva har dere pakket?! Begynner å bli litt stressa, for man vet jo aldri når de vil ut! :D Og så lurer jeg på gode tips til å få kjøpt en morgen kåpe i sånn silkelook... Noen som har gode tips på det?!

Klem klem!

Skrevet

Eneste jeg har pakken er 3 bodyer til bebisen, pluss noen bleier. En kosebukse og to ammetopper til meg selv. Pluss et babyteppe og en liten kosebamse vi har kjøpt til henne :) Og truser!

25 dager igjen, så kan vel strengt tatt "skje når som helst" nå snart. Så bør vel få den ferdig. Har ihvertfall toalettsakene mine ferdig pakket på badet, slik at det bare er å ta det med seg om det skulle skje noe plutselig. Kamera og helsekort ligger i vesken min.

Mangler ammeBH, morgenkåpe og tøfler. Ellers er det vel ikke noe mer man trenger? Noen som har noen råd?

Er førstegangsfødene, så er jo ikke lett å vite hva man trenger og ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...