Gå til innhold

Skal møte min fortids elsker etter mange år..nervøs!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For det første så vet jeg ikke 100% om vi har de samme forventningene til møtet. Vi har avtalt lunsj - før i tiden var lunsj ensbetydende med sex, noe jeg fortsatt håper at det er. Jeg tør ikke spørre etter alle disse årene:)

 

For det andre..om møtet betyr sex så er jeg livredd for at han skal tro at jeg er like fast i fisken som jeg var for alle disse årene siden...for det er jeg altså ikke. Jeg har ikke forfalt totalt men jeg har ikke mulighet til å trene 2 timer hver dag lenger...ja, også er jeg jo blitt en god del år eldre.

 

Tenk om han blir kjempeskuffet!

Jeg kommer uansett ikke til å bli skuffet, han kommer alltid til å være den mest sexy i verden for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han blir helt sikkert ikke skuffet... Han har jo blitt akkurat like mye eldre han og, må du huske. Dessuten... tenk hvis _du_ blir skuffet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så spennende!!! Har akkurat vært igjennom det samme for noen måneder siden, og JA det endte med sex. Han hadde ikke tatt av seg skoa engang for han heiv seg over meg i gangen.. hoho

 

Bare forklar han det samme som jeg forklarte "min";

husk at jeg ikke er 23 år (som jeg var den gangen). Verken rumpa eller puppene har samme plassering på kroppen min som de hadde den gang. Et par rynker har funnet veien frem , og til og med et par grå hår dukker opp innimellom (selv om jeg napper de rimelig kjapt ut.. hehe)

 

Fikk bare som svar; "jeg gleeeeeder meg!! :)

 

Lykke til!!!!

"Kle" deg godt forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, ja jeg skulle gjerne forklart ham det. Men tenk om han ikke har de samme forventningene til lunsjen som det jeg har:/

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke skuffet altså:) Det vet jeg, spiller ingen rolle om han har lagt på seg 50 kg og blitt skallet. Han er uansett den mest sexy i hele verden!

 

Men, jeg kjenner ham jo så godt og jeg vet at han trener hver dag og at han passer godt på seg selv, han ser sikkert ennå bedre ut nå enn hva han gjorde tidligere.

 

Urettferdig det der altså, at menn blir kjekkere med årene og vi, tja..hva kan man si ..Vi er visst ikke som en god årgangsvin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det jeg også..traff min tidligere elsker. Hadde DE forhåpningene. Den gangen hadde jeg ikke hatt sex så mange ganger, og ante ikke hvordan det skulle være. Da var han fantastisk. Men NÅ..etter noen år med erfaring, så var han en katastrofe i senga :(

 

Håper du er heldigere enn jeg var for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, vi var elsker i rundt 10 år, så er det noen som kjenner meg på det området så er det ham:) Vi fungerer så utrolig bra sammen når det gjelder sex at jeg er ikke bekymret for det. Mine eneste bekymringer er om jeg har tapt meg mye og om han egentlig bare er ute etter å ta en kopp kaffe med meg.

 

Tror jeg ser bra nok ut altså, det er bare det at den gangen så var jeg så utrolig fit i formen. Trente hele tiden og det gjør jeg ikke nå. Er like slank, men ikke like stram i fisken og markert for å si det sånn:)

 

Kjipt for deg da at det endte sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...