zassy☆ Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #26 Skrevet 22. juni 2011 Hei Petrine :-D Morsomt å se "kjentfolk" hvordan går det med deg da? Kommet langt du nå? Ja det er deilig å være på det aller siste trimesteret :-D
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. juni 2011 #27 Skrevet 22. juni 2011 Ja det er artig med "kjentfolk" Jo takk her går det bra. Har en lei bekkenløsning da Har måtte ty til krykker nå ( Men nå er jeg i uke 34 Bare 6 igjen til lillemann kommer. Å du som vi gleder oss!!
zassy☆ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #28 Skrevet 23. juni 2011 Uffda kjedelig med bekkenløsning, ble det gradvis verre eller når fikk du det? Kjenner det i bekkenet jeg også, men ikke så ille så håper det holder seg slik videre. Merker jeg siste tiden har blitt veeldig dårlig på å trene/gå turer så bør vel skjerpe meg på det punktet! Vanskelig å spise sunt også synes jeg, føler magen er shvær allerede Tenk at du bare har 6!! uker igjen :-D oioioi! hehe, er jo like før nå da Du må huske å fortelle om fødselen når den tid kommer, spennende å høre om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå