Gå til innhold

Hei da kommer jeg hit :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det min tur til å komme over på 3. tri. Helt rart at jeg nå starter på siste etappe i graviditeten, gikk skikkelig sakte i begynnelsen, men nå har tiden faktisk gått ganske fort, men må si jeg gleder meg til det hele er over også, hehe, jeg er ikke av dem som liker å gå gravid for å si det sånn ;) Gleder meg så til å møte snuppa vår og er veldig spent på hvordan livet som mamma blir! Første barnet dette så aner jo ikke hva vi går til ;) Håper på et bra 3. trimester da jeg føler jeg fikk min dose svangerskapsplager i 1. tri med ekstremkvalme, men hører mange sier at 3. tri er tungt det også så får vel bare gå på med godt mot!

Håper å følge mange frem mot fødsel her inne og er glad for å være her! Har for øvrig termin 13. september :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen:)

Kjekt med flere som ikke er fødeklar:)

Skrevet

velkommen zassy☆ :)

alt bra med deg?:)

Skrevet

Hei og velkommen!! :)

Skrevet

jobber med saken har klart det: Hei ja da får vi følge vettu :) Når har du termin da? Nettopp kommet over hit du også eller? :)

ninairen: Jo det går fint med meg! Vokser og trives ;) Du da? Lenge igjen nå?

Takk skal du ha zoia :)

Skrevet

Termin er 6. september:) Men jeg tenker han kommer noen dager for sent... Like greit å være forberedt på det:)

Skrevet

Ok da har vi termin bra likt da! :) Håper på at hun kommer før jeg da, hehe, men det er sant at det kan være like greit å forberede seg på å gå over, særlig når man har så dårlig tålmodighet som meg :P

Går det greit i svangerskapet da? Er formen bra? Her går det fint, men har pådratt meg en forkjølelse i dag og det er tungt, nesten bare sovet hele dagen :S Håper det går raskt over igjen.

Skrevet

går bra her også:)

har termin 31 august :)

Skrevet

Nå er jeg også her, jeg ble i grunn litt overrasket når jeg gikk inn på 2.trimester og fant ut at jeg egentlig hører til i 3.trimester hehe...det går i grunn fort og;)

Jeg har termin 9 september:)

Skrevet

Jeg og håper på før, men forrige kom 18 dager over termin.. så da tenker jeg at han her og lar vente litt på seg... Bare det ikke blir like lenge:)

Svangerskapet går supert:) Eneste plage er halsbrann:) Og da kan man vel ikke klage:)

Hvordan har det gått med dere andre?

Skrevet

jobber med saken har klart det, 18 dager ja, var en stund å vente det! Får håpe du slipper det denne gangen :)

kine ja det kom litt plutselig på meg også at jeg hørte til 3. tri, hehe, merker at jeg enda har av gammel vane å trykke meg inn på 2.tri :P

Vi har jo ganske lik termin alle sammen inne på tråden her da! Blir kos å ha noen å følge den siste biten :) Virker som mange av de andre aktive her inne har termin NÅ! ;) Men det er kanskje naturlig at man blir mer aktiv rundt tider der det skal skje ting også.

Skrevet

Ja, satser på at jeg slipper det:)

Er litt kjedelig her på 3. trimester siden det virker som om alle er fødeklare... Men så er det jo ikke så altfor lenge til vi er det selv:) Jeg har 77 dager igjen i dag:)

Kose dere i solen:)

Skrevet

Hehe ja snart er vi der selv! Enn det ;) Sitter å skriver liste i dag jeg, over ting jeg skal kjøpe osv..er jo enda en stund igjen men jeg er en liten kontrollfreak og liker å være forberedt :P

Skal en tur på ikea senere og kjøpe forskjellig tenkte jeg :)

kose oss i sola?? den er totalt fraværende her, hehe, regner..

Skrevet

Jeg tror jeg har kontroll på det meste.. er en kontrollfreak selv:)

Mangler barnevogn, ammebh og madrass til sengene og kanskje en lekegrind... er iallefall det jeg tror jeg mangler:)

Her er det sooool:) (og jeg sitter inne foran pc.. skamme seg..)

Skrevet

Kan ha litt bedre samvittighet for at jeg sitter foran pcn da ;) Har skaffet de fleste store tingene jeg, men skal kjøpe et billig stellebord i dag. Har vugge og lurer på om jeg trenger tisselaken i det? Googler, men det er ganske mye delte meninger skjønner jeg.. usikker på om jeg skal gå for det eller ikke.

Skrevet

Heisann dere..jeg henger meg på her viss det er greit:) Har termin 9 september:-)Så deilig å komme inn hit å ta fatt på siste del av svangerskapet! Vi har også begynt å kjøpt inn en del nå, og det er jo bare såå gøy! Gleder meg enormt over magen og sparkene..og synes ikke tiden kan gå fort nok:-)

Skrevet

Hei Lengter84 heng deg på du også! :) Så morsomt at vi er mange som har termin så likt :) Fikk kjøpt en del på ikea i dag, stellebord + masse småtteri som vi ikke engang visste at vi trengte før vi så det, hehe, typisk ikeatur da ;)

Gleder meg sånn jeg også! I dag hadde jeg fri så jeg lå litt lenge og latet meg i senga og ble vekket rundt kl 10 av masse spark i magen, koselig! Heldigvis kan hun ikke bestemme at jeg skal stå opp riktig enda, hehe.

Skrevet

Jeg kommer til å bruke tisselaken over alt.. ikke sikkert at det er nødvendig, men det koster så lite og det er mindre stress å skifte laken enn å vaske en madrass:)

Kjekt at vi er flere som har termin omtrent samtidig:)

Hvordan er formen deres??

Skrevet

Ja Ikea-turer ender ofte med masse man ikke visste man trengte...hihi:)

Jeg har også kjøpt tisselaken, men er usikker på om jeg skal bruke det- Noen mener det blir klamt, og at ungen uansett sjelden tisser igjennom når de er så små...hmm. Uansett er de såpass billige at det er greit å ha et liggende viss man skulle få en baby som lekker mye;)

Så koselig, da er vi tre med termin 9 september:)

Formen her er veldig bra nå- synes denne tiden av graviditeten har vært helt klart den beste. De første fire månedene lå jeg for det meste å spydde, så det var fantastisk når kvalmen endelig slapp taket:) Nå har jeg litt bekkensmerter når jeg snur meg i senga, går ut av bilen osv + litt halsbrann om kvelden- men ikke mer enn at det går veldig bra:) Dere andre da?

Skrevet

Velkommen hit!! Siste etappe, endelig, eller? :)

Skrevet

Ja får se om jeg kjøper meg et tisselaken å ha på lur, hvor kjøper dere det henn?

Formen min er god nå ja, er også glad for at første del av svangerskapet er laangt bak meg, et mareritt jeg ikke vil tenke på en gang, så det jeg har av småplager nå plager meg i grunn ikke i det hele tatt :)

Hei Undretrollet! Takk for det, ja endelig, men samtidig har de siste ukene gått kjempefort, trodde aldri jeg skulle være her så snart, men må innrømme at jeg gleder meg allerede til fødsel, hehe, er ikke så glad i å gå gravid akkurat :P Hvordan går det med deg? :)

Skrevet

Så bra at tiden har gått fort, det nærmer seg jo når man er her inne :) Jeg er heller ikke så glad i å gå gravid, men har faktisk ikke bllitt lei enda. Var på UL i dag og fått beskjed om at babyen ligger i setelei, så nå kverner tankene rundt det da. Men den kan jo enda snu seg...

7uker igjen, det går fort nå på sommeren.

Godt at du er i god form nå da :)

Skrevet

Ja det nærmer seg! Neste uke skal vi på fødselsforberedende samtale på sykehuset, husker så godt at når vi avtalte den timen så tenkte jeg at det var jo en eevighet til og at da var jeg kommet til uke 30, virket så fjernt! Og her er vi :-D

Får håpe babyen din snur seg da, har hørt at det kan være god tid til snuing enda så får bare håpe på det :) Men skjønner jo at du tenker litt på det da. 7 uker går nok kjempefort ja, da skal du straks ut i permisjon og greier, har du det meste klart nå da? :)

Skrevet

Velkommen zassy☆ =)) Så kjekt at du er kommet så langt du også. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...