Gå til innhold

Det fysiske etter en sa..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det vært for dere som har opplevd dette?

Mistet jo veldig tidlig, men tok et par uker før det kom ut..Men smertene og blødningen har vært som om det var en mens i grunn. Men jeg er så vannvittig sliten og trett, og føler meg litt sliten i magen/underlivet..Så bare lurer på hvordan andre har opplevd det? Og hvor lenge dere blødde? Jeg begynte å blø litt på tirsdag kveld, masse på onsdag og litt mindre på torsdag igjen..nå er det ikke så mye som kommer, og det er ikke lenger rødt og friskt, så håper det betyr at det vil gi seg snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde en SA i desmber hadde jeg omtrent som du beskriver. Det var ca uke 6. Jeg småblødde, så stoppet det opp, så begynte det på igjen. Sånn holdt det på i ca 3 uker. Vi klarte heller ikke vente med hyrdestunder så det fikk jeg en infeksjon. Jeg hadde positive tester i 5 uker, helt til jeg fikk TR igjen!. Jeg hadde El slim til og fra også. Husker bare jeg synes den måneden etterpå var frustrerende og fysisk slitsom. Neste syklus var jeg meg selv igjen.Mitt råd til det er slapp av og ta tiden til hjelp. Mye som skjer med kroppen og hormoner som skal inn og ut. Se frem i mot neste TR, etter det er du nok fit for fight igjen :)!

Sist da jeg hadde MA, fikk jeg utskrapning og da var saken en helt annen. Da var Hcg ute av kroppen etter et par uker og jeg kom meg mye fortere fysisk selv om jeg da var kommet lenger, uke 9. Også blei jeg gravid til og med :)

Skrevet

Takk for svar Gullis :)

Er allerede negative tester, så jeg tror at frøet må ha sluttet å vokse rett etter at jeg testet positivt siste gang, testet jo 5 dager på rad og den siste var litt sterkere enn de første..men kanskje om jeg hadde fortsatt å teste noen dager til ville jeg sett at det ble svakere igjen, aner ikke. Men den første uka så ble symptomene sterkere og så den siste uka ble de svakere igjen, og de siste forsvant den dagen jeg begynte å blø..så tror ikke det kan være så mye hcg igjen i kroppen egentlig, men denne trettheten kan vel også komme av det psykiske med det..Det er i alle fall hjelp å trøst i å snakke med noen som har vært igjennom det:) Er spent på når neste TR kommer..håper ikke det er så veldig lenge til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...