Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Det går jo ikke an å få barn i sanne omstendigheter, å nå får dem unge uten å eie egen leilighet en gang! Tenker ikke på ungens beste?? Stakkar er nødt å få masse problemer senere, noe så egoistisk av de foreldra ass.. Har skikkelig vondt inni mammahjertet av den lille jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Hæ?? Må man eie leilighet for å få barn eller er du litt full i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 say what troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 om det er slik at de ikke har noe plass å bo men sover rundt her og der så ville jeg meldt, men om de leier og har ok plass å bo på så er da det samme om man eier eller leier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 Er dette et nytt innlegg ala " kan ikke stole på bv"?? frykter vi kan få en ny og rasende festlig diskusjon til om dette viser seg å være en ny tanketom dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvis det er en barnevernsak at man har barn og ikke eier leilighet, ja, da er det mange som burde vært anmeldt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Del Skrevet 19. juni 2011 Jada, Hanne... LIXM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er ingen kav til å eie egen bolig når man har barn. Men det er ett krav at barnet feks skal ha seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #9 Del Skrevet 19. juni 2011 ungen min sover i vognbagen sin.. ikke i en seng, for det har h*n ikke blir jeg meldt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #10 Del Skrevet 19. juni 2011 Å leie en hybel eller leilighet er vel greit?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #11 Del Skrevet 19. juni 2011 Hmm... Jeg eier bolig til 10 mill. Men minstemann har ingen seng. Bør jeg melde meg selv til bv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #12 Del Skrevet 19. juni 2011 Troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå