Gå til innhold

Nå frister det faktisk å vekke sønnen min...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... å ta han med på armen, mest sannsynlig hylende, ut over til naboen og be dem om å skru ned bassen fordi sønnen min ikke får sove. Enten det eller legge meg med ørepropper, selvom det betyr at jeg ikke vil høre han når han våkner, for jeg tror jeg snart blir gal av den dunkingen! Og ikke vil jeg være hun sure nabokjærringa som klager på musikken heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du spurt om de kan dempe lyden litt? fortelle at dere bor flere i bygningen/nabolaget og at det må være muligheter for litt hensyn?

hvis ikke så kan man alltids ringe politiet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet?? Det er lørdag!!!! Det er faktisk lov å lage lyd og ha fest! Hvis folk ikke tåler å høre lyder fra naboene, bør de ikke bo i nærheten av andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke faktisk tenkt å vekke han og jeg kommer ikke til å ringe politiet. Jeg sitter og krysser fingrene for at de gir seg ved midnatt som de har gjort tidligere når de har hatt musikk på full guffe ute. Forskjellen er bare at tidligere er det foreldrene som har hatt fest, nå er det barna. Tipper foreldrene er hjemme og inne og håper på at de ber dem dempe seg hvis de ikke gjør det av seg selv.

 

Og jeg er helt enig i at man skal tåle litt bråk fra naboer, men når alle soverommene våre ligger ut mot naboen og naboen har høytalere ute og musikk på full guffe, så syns jeg faktisk at de skal ta litt hensyn også. Hvis man ønsker å feste ute til langt på natt, så bør man faktisk bosette seg et sted hvor man ikke har minst 7 hus innen en omkrets på 20m fra huset sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

normale regler med "ro" etter kl 23 gjelder jo uansett.. hvis de ikke sender nabovarsel..

jeg hadde jammen klaget om jeg var deg.. sliter med noe av det samme her innimellom men her er det et helt forbanna fotballag som fester i garderoben sin innimellom.. og den er rett under soverommet til meg og min..

og du kan troooo det jaller i huset da!! kan jo selv tenke deg hvordan det høres ut med 15 ropende mannfolk inni en garderobe med sånn typisk "dusjklang"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ga seg omtrent kl24 i går, så det var greit nok, selvom det var veldig slitsomt mens det holdt på.

 

Jeg kunne nok gått og klagd og hatt "retten" på min side, men som jeg skrev i det første innlegget, ønsker jeg ikke være hun sure nabokjærringa. Vi har allerede fått dem til å gjøre noe annet, som egentlig var en selvfølge (har ikke lyst til å skrive hva her inne, tilfelle noen kjenner meg igjen på det), men likevel veldig lite hyggelig og føler vi bør være tålmodige naboer en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss,vekk opp gutten som sover,få han til å grine og dra han ut på natta... Veldig normalt det...Jeeze

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i blokk og når bassen på musikken gjør at huset vårt nesten står og hopper, så ja da blir jeg sliten i hodet, ja:-) Og i stedet for å gå og be dem skru av, så satt jeg inne og var litt irritert og fikk ut litt frustrasjon på dib, sånn at jeg holdt ut til de ga seg kl 24, noe jeg regnet med at de kom til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...