Gå til innhold

Er så redd for at noe er galt, vet ikke om jeg bare er hysterisk eller om jeg burde kommer meg til lege. Kan noen være så snill å komme med synspunkter?


anna_lou

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med mange slags vondter de siste ukene, spesielt kynnere og nedpress og stikking i underlivet. Jeg er i uke 18. De siste dagene har jeg hatt spesielt mye stikkinger og nedpress ved lett gange. I tillegg til masse kynnere, over 20 ganger daglig. Tisser mye, og tror nok at babyen presser litt på blæren. Jeg har også hatt store bekken og ryggplager i det siste, og det er vel mulig at det er derfor jeg har sånne stikkinger i underlivet?

 

Jeg er litt bekymret fordi at det er så mye ubehag og vondt hele tiden. Jeg er andregangsfødende, men klarer ikke huske så mye fra sist jeg var gravid. Jeg kjenner ikke liv enda, tror jeg, har kjent noe som muligens er det, men tror kanskje det kan være luft i magen............bekymrer meg også, for jeg mener å huske at i forrige svangerskap kjente jeg liv på denne tiden. Har enda ikke vært til UL, skal om to uker.

 

Burde jeg ringe noen om dette, eller kan jeg ta det med ro, føler meg som en hypokonder....men jeg er jo bare engstelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du bør ringe. Kan være noe så enkelt som urinveisinfeksjon som trenger behandling f,eks. Man bør ha lav terskel for å kontakte lege når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har vært på UL, er det vel legevakten du hører til? Var iallfall det JM sa til meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde ringt til fastlegen og fått en hastetime om jeg følte jeg kunne vente til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

 

Jeg ringte legevakten og de ba meg komme ned.

 

Jeg dro ned i natt, etter å ha ventet i 4 timer var det endelig min tur. Det viste seg at jeg har urinveisinfeksjon og det kan forklare smertene. I tillegg fikk jeg beskjed om at jeg hadde proteiner i urinen, og legen ba meg følge dette nøye opp hos fastlege til uken. Håper alt blir bra. Ha en fin søndag alle sammen! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...