Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Hjelp søkes desperat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Middagslister, som i oppskrifter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 uke1 mandag: steketorsk, poteter, gulrøtter og smørsaus tirsdag: strimlet svin, pastaskruer, urtesaus og woka grønnsaker onsdag: grønnsaksgrateng torsdag: laksekoteletter, poteter, hollandais og bakte grønnsaker fredag: kids choise lørdag: biffstrimler, ovnstekte amandinepoteter, bearnaise, stekt sopp og løk søndag: kylling/pastasalat med bacon, baguetter uke2 mandag: hjemmelagde kjøttboller, pasta og urtesaus/carbonara tirsdag: fiskekaker, poteter, sandefjordsmør og kokte gulrøtter onsdag: gryterett torsdag: pannekaker fredag: kids choise lørdag: hjemmelaget pizza søndag: lettsaltet torsk, poteter, smørsaus eller hollandais uke3 mandag: lasagne tirsdag: kyllinggryte onsdag: ovnsstekte svinekoteletter, nypoteter, wok og fløtesaus torsdag: fiskepinner, potetmos, rå raspede gulrøtter og bearnaise fredag: kids choise lørdag: kyllingfilet, båtpoteter, bacon, fløtesaus og salat søndag: pita med biffkjøtt eller kyllingkjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 Hva er kids choise? Mener du kid's choice? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 ja det er det jeg mener. beklager skrivepolitiet, jeg skal aldri glemme apostrofen, eller hva det tegnet nå heter, igjen. ei heller at choice skrives med c og ikke s. (synes forøvrig det så helt galt ut når jeg skrev det men blåste glatt i det. fy meg!!) barnas valg da for svingene;) så har vi det på godt norsk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #6 Del Skrevet 18. juni 2011 Det er altså ikke en hurtigrett som heter Kid's Choice? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Del Skrevet 18. juni 2011 næh.. ikke som jeg vet;) men trodde faktisk ikke det var så misvisende med kid's choice. jeg og mine venninner har "kid's choice" fredager. synes det klinger bedre med det enn barnas valg, også gir det dagen et navn i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #8 Del Skrevet 18. juni 2011 Har ingen meny men tenke jeg kunne komme med noen retter. Skinkegrateng pølsegrateng ovnsbakt laks finnebiff i villmarksaus med grønnsaks blanding og poteter seifilet/seibiff fiskeburger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #9 Del Skrevet 18. juni 2011 skulle være viltsaus ikke villmarksaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå