Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 når man har babysenga inntil, og han har drukket? Bør han evt. ligge på et annet rom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Ja dette lurer jeg også på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 nei er du gal! ungen kan jo bli full! og enda verre: den kan dø!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 Ingen konstruktive svar her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 Må si jeg ikke skjønner problemet? Så lenge han ikke skal ha ansvar for babyen er det vel det samme om han ligger i senga eller på gulvet for den del? Eller tror du babyen kan puste inn alkoholdunsten fra sin kjære pappa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #6 Del Skrevet 18. juni 2011 ja, det sies jo at babyen ikke skal ligge i samme seng som foreldrene hvis de har drukket alkohol, men det er jo fordi man kan risikere å legge seg oppå babyen uten å våkne og merke det. har jo ikke noe å si hvis babyen ligger i egen seng. Det er ikke lukten av alkohol som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Del Skrevet 18. juni 2011 klart han kan ligge i senga Regner med at han ikke er så full at han legger seg i babysenga Men om han røyker, så er det ikke å anbefale at babyen ligger på samme rom som dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #8 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg hadde bedt han om å sove på gjesterommet om dere har det,syntes alkoholdunsten er skikkelig pyton å sove i En baby syntes sikkert ikke at det er noe bedre...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #9 Del Skrevet 18. juni 2011 Han røyker når han drikker alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #10 Del Skrevet 18. juni 2011 Det stemmer ikke helt 22:59. Det er ikke anbefalt å ligge i samme seng om en røyker, ingen som har sagt noe om samme rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #11 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvor har deres menn sovet når babyen var bitte liten og han hadde drukket alkohol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #12 Del Skrevet 18. juni 2011 det er jo luften han puster ut som inneholder skadelige stoffer og da spiller det ingen rolle om han ligger i samme seng eller samme rom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #13 Del Skrevet 18. juni 2011 han kan vel ligge i sengen vel. Hva er du redd for "passiv alkoholisme" ? Jeg tar selv et par glass vin innimellom på kveldstid og jeg sover ikke i stuen de kveldene. jeg legger meg som vanlig i min seng og baby i sin seng 1 meter fra min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #14 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg regner med at han konsumerer ganske mye mer enn et par glass vin på denne krympingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #15 Del Skrevet 18. juni 2011 Det kommer vel ann på hvor stort rommet, hvor god lufting og ventilasjon det er og hvor nært pusten kommer babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #16 Del Skrevet 18. juni 2011 Personlig så synes jeg dunsten er kvalmende, så han må uansett ligge på sofaen etter en fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #17 Del Skrevet 19. juni 2011 ja hvor stort soverom har du HI? Viktig å få dette på plass sånn at vi får konstatert hvem som har rett Og hva er krymping??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå