Gå til innhold

Kan mannen ligge i dobbelsenga


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må si jeg ikke skjønner problemet?

 

Så lenge han ikke skal ha ansvar for babyen er det vel det samme om han ligger i senga eller på gulvet for den del?

 

Eller tror du babyen kan puste inn alkoholdunsten fra sin kjære pappa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det sies jo at babyen ikke skal ligge i samme seng som foreldrene hvis de har drukket alkohol, men det er jo fordi man kan risikere å legge seg oppå babyen uten å våkne og merke det.

 

har jo ikke noe å si hvis babyen ligger i egen seng. Det er ikke lukten av alkohol som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klart han kan ligge i senga :) Regner med at han ikke er så full at han legger seg i babysenga :D Men om han røyker, så er det ikke å anbefale at babyen ligger på samme rom som dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bedt han om å sove på gjesterommet om dere har det,syntes alkoholdunsten er skikkelig pyton å sove i :(

 

En baby syntes sikkert ikke at det er noe bedre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke helt 22:59. Det er ikke anbefalt å ligge i samme seng om en røyker, ingen som har sagt noe om samme rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo luften han puster ut som inneholder skadelige stoffer og da spiller det ingen rolle om han ligger i samme seng eller samme rom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kan vel ligge i sengen vel. Hva er du redd for "passiv alkoholisme" ?

 

Jeg tar selv et par glass vin innimellom på kveldstid og jeg sover ikke i stuen de kveldene. jeg legger meg som vanlig i min seng og baby i sin seng 1 meter fra min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel ann på hvor stort rommet, hvor god lufting og ventilasjon det er og hvor nært pusten kommer babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg dunsten er kvalmende, så han må uansett ligge på sofaen etter en fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvor stort soverom har du HI? Viktig å få dette på plass sånn at vi får konstatert hvem som har rett :)

Og hva er krymping???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...