Gå til innhold

jeg blåser i hvem som er hvem. du uten bleier fra skien!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig??? Og helt uten stikk i samvittigheten?

 

Får håpe du evner å lære barnet ditt mer empati enn du klarer å fremvise, ihvertfall!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har ikke svart på dette innlegget!

Tro hva dere vil, samme for meg! Vi glemmer hele greia. Orker ikke sånt som dette. God natt, og takk til alle som tilbydde seg å hjelpe, men jeg tror jeg takker nei, alikvel.

 

Hilsen "skien-dama"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen er bare ute etter å ødelegge. jeg kan fremdeles gi deg bleier. jeg lover full diskresjon. jeg vet det er tungt å be om hjelp noen ganger men barnet ditt kan ikke bruke kun en bleie om dagen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen har du tenkt at skien-dama kan kontakte deg, du som vil hjelpe, når du er anonym? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lagt fra meg nicket mitt flere ganger og dersom hun seriøst trenger hjelp så veit hu hva hu skal gjøre;)

 

men sånn for syns skyld:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av grunnene til at jeg AAAALDRI gir så mye som et rødt øre til noen som klager på sin livssituasjon her inne. For som dere ser, så lyver folk så det renner ut av dem, og det uten å skjemmes engang.

 

Kjempefint at vi har så mange som ønsker å hjelpe andre, men er det ikke da bedre å gi til en seriøs veldedig organisasjon? Slik at hjelpen kommer fram til rette vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OS kom igår i Skien. Men er det virkelig noen som trenger bleier så bare send meg en melding. Har noen som er blitt for små for gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...