Prinsen og mamma`n :) Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Føler at jeg lurer egentlig på det meste, og at det skulle vært en oppskrift på dette å være gravid er førstegangsfødende og er nå i uke 29+6. Har en god del smerter i korsryggen og noe smerter i bekkenet. Men nå i kveld har jeg fått vondt i underlivet, det presser på... så da er mitt store spørsmål, hva i huleste er dette? Ha en fin lørdagskveld der ute :)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Høres ut som om det er sånn nedpress som jeg har... Min ligger med hodet ned sa jordmor. Er visst helt normalt. Jeg hadde ikke det med mine to første..... Det kjennes ut som om hun er på vei ut enkelte ganger Det i korsryggen og bekkenet høres ut som bekkenløsning... Men jeg kan ta feil altså!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 God lørdagskveld til deg også forresten
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2011 Takk for svar Ja, det kjennes litt ut som om at det er noe som skal ut nå.. men da kan det sikkert være nedpress som du sier..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Nedpress er jo vanlig når man kommer et stykke ute i sv.skapet. Bekken- og ryggplager også, dessverre.... Anbefaler varme bad/varmt omslag, evt. akupunktur! ;-) Lykke til!
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. juni 2011 #6 Skrevet 18. juni 2011 Kan også være en del av bekkenplagene. Jeg har vondt både i rumpa og over symfysen. det kan til tider kjennes hovent og veldig "sårt" nedentil, men det er visst som det skal være Hipp hurra for alt det spennende som skjer med kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå