Gå til innhold

Er det greit?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sånn sur kjærring. Men vet jo at det lukter alkohol, og det er vel ikke bra sånn ved siden av en baby på under to uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge babyen ligger ikke deler seng med pappan og dere har normal tilførsel på frisk luft er det ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senga til babyen er plassret inntil senga vår på min side. Det blir jo ca 1 meter fra der han ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja men dette trenger vi vel ikke diskutere. Om du syns det er ubehagelig å ha babyen så nært alkoånden så gjør du selvsagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger ikke så veldig mange innlegg om det :-) Bare lufter tankene litt og håper noen har hatt samme tanker noen gang og kan si hva de mener. Det kan jo hende jeg ikke tenker slik i det hele tatt når babyen kommer ut (på mandag!) Disse hormonene lager mange tanker og unødige bekymringer til tider merker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og hormonene er nok enda mer på tur om en uke, dessverre. Selv om vi får litt ekstreme tanker og meninger pga. hormonene syns jeg vi skal ta hensyn til dem. La mannen legge seg ett annet sted du. Jeg hadde ønsket han velkommen i senga, men det er jo litt forskjell på hvordan/hvor mye enkelte drikker og oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med han blir ganske så brisen og beruset. Han har ikke drukker alkohol siden vi fant ut at jeg var gravid. Og han har vært våken med meg i de periodene jeg har sovet dårlig og vært på do ørten ganger i løpet av natten. Og han har drevet rundt i huset og hagen hver ettermiddag og kveld. Så han er sliten i tillegg. Og da tåler man vel ikke så mye. Best at han er på sofaen tror jeg... Så kan han legge seg i senga når vi står opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke noen fasit på sånt, hvorvidt det er greit eller ikke er jo helt opp til deg. Men ærlig talt, du er ingen bitch om du ønsker at mannen ikke drar på fest kun en uke etter at du har født DERES barn. For min del hadde det vært uaktuelt, jeg var dødssliten i minst tre uker etter fødsel og trengte all den avlastning og støtte jeg kunne få. Men nå ville ikke det blitt en sak hos oss heller, ikke gratis alkohol og horer ville fått min mann vekk fra babyene den første tiden etter fødslene, han har vært altfor forelsket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært greit for meg da vi barn. Han er også blitt far og jeg ser ikke hvorfor han da skal dra bort rett etter fødsel- Det kan de gjøre når ungene er blitt mye større.

Var heldigvis ikke noe tema her hos oss. Mannen min ville være sammen med mag og ungen(e).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...