Gå til innhold

Jeg syns faktisk, helt ærlig, at ungen min er det vakreste barnet jeg noengang har sett, flere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker når jeg var på helsestasjonen med den lille babyen min, egentlig hver gang hele det første året, og så de andre barna der. Jeg tenkte: "huff, stakkars de andre når vi kommer og de får se hvor pen og smart han ser ut. De må jo bli fryktelig misunnelige."

Hahahah. Tenker ikke slik lenger. Han er nydelig, og den vakreste i mine øyne. Men jeg ser jo at han er ikke mer spesiell enn andre barn er for sine mødre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smarthet er arvelig, og jeg finner ikke dine skriveferdigheter særlig imponerende.

For foreldre som virkelig har et genialt barn, er det en bekymring hvordan de i det hele tatt skal greie å stimulere "stakkaren".

Det vakreste barnet jeg har sett bilde av, tror jeg må være dattera til Anna Nicole Smith (Dannielynn).

http://www.kjendis.no/2011/06/09/kjendis/anna_nicole_smith/overdose/dannielynn_hope_marshall_stern/16866718/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barna mine er kanskje ikke de vakreste i verden, men de er de vakreste i MIN verden! =)

Vi er jo alle myrsniper, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo søt, men aldri om jeg synes et sminket barn er vakrere enn alle de fine naturlige barna jeg treffer hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he... ja det er øyeblikk der jeg titter meg omkring og ikke fatter og begriper at ikke alle dåner ved synet av min lille sjarmør ;-) ...men helt objektivt sett så kna jeg jo se at det er nedel andre barn som kanskje noen ganger er vakrere... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minn sønn er verdens vakreste! For å være helt ærlig aner jeg ikke hvordan vi har fått det til så pen er han faktisk :) Men nei, det er svært sjelden jeg ser barn som er vakrere. Venter nummer 2 og lurer fælt på hvordan denne i det hele tatt kan komme til å nå opp til eldstemann siden han er så pen. Men ut kommer den og da viser det seg nok at jeg har de 2 vakreste barna i universet. Fin ordning det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn som er virkelig vakre, får høre det "over alt" også.

Selv om det naturligvis er hyggelig at andre sier pene ting om barna mine, så må jeg si at jeg har svært liten sans for hvordan samfunnet fokuserer mer og mer på utseende.

Og barn/babyer..?! Er ikke alle barn søte?

Og hvis man ikke synes at et barn er søtt, hva slags rolle spiller det?

Det er på tide at folk våkner opp og ser hvor overfladiske vi begynner å bli. Det å være vakker har ingenting med hvor lykkelige vi er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at vi har de peneste guttene, klarer aldri å se nok på de. Noen ganger tenker jeg i mitt stille at fy fader så heldig jeg er så fikk så vakre barn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...