Gå til innhold

Jeg syns faktisk, helt ærlig, at ungen min er det vakreste barnet jeg noengang har sett, flere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hørt at foreldre syns ungene sine er de vakreste på jord. Før jeg fikk unge selv (har en gutt på 10mnd), så trodde jeg dette var bare noe de sa!

Men nå som jeg har blitt mamma selv, så syns jeg jeg har det peneste barnet jeg noengang har sett :)

Godt at alle mammaer har de vakreste barna, heldige er vi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, jeg har sett mange barn som er vakrere enn mine. Men jeg syns fortsatt jeg er heldig som har nydelige og sjarmerende unger :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke problemer med å se at det finnes barn som har et "penere" ytre enn mine to. Gyllen hud, lyse krøller etc.

Nå er de 3 og 7 år gamle, og da er det kanskje annerledes. Som babyer var de penest i verden ja.

Men jeg ville ikke byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med 21:45... Jeg synes mine er de skjønneste barna i verden, men det finnes sikkert barn som er vakrere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange vakre barn, men som mamma til to nyyyydelige gutter må jeg si at for meg er de de vakreste barna som finnes:) Kan kanskje ha noe med at du kjenner ditt eget barn og ser mer enn bare et søtt ansikt, ser også en vakker personlighet og et godt samspill mellom mor/far og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder min baby er det ingen over, ingen ved siden av, ja ikke noen i nærheten en gang. Jeg ser mange skjønne og fine babyer og barn, men ingen kan måle seg med min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke en av de. men så er jeg en av de som ikke bryr meg en døyt om utseende da. Personligheten er viktigst.

Datteren min ser helt grei ut. Jeg vet om mange som er penere og mange som er mindre pene. Men alt kommer jo an på hva man legger i skjønnhet. Når jeg skriver det jeg skriver nå så legger jeg til grunne standarsynet på skjønnhet som samfunnet har i dag.

Men for all del jeg syntes at ungen min er søtt, samtidig er jeg objektiv nok til å skjønne at naboen ikke syntes det;-)

Og for å være helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor folk bryr seg om det. jeg gir sjeldent mitt barn komplimenter som du er søt/pen osv.. men heller nå var du morsom/ oppfinnsom/ kul, ja ord som mere reflekterer hvordan hun er enn hvordan hun ser ut. Det er jo en grunn til at alle jente hyler at de skal ha på seg kjoler i en alder av 2-3. og det er jo fordi da sier alle hvor søte,fine og pene de er..Blir helt feil i mine øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er helt nydelig (helt objektivt altså :D)

Med en gyllen hud og naturlige rosa bollekinn, lyse krøller og de største blå øynene du kan tenkte det med lange øyevipper. I tillegg så har hun en flott personlighet og er supersjarmerende :D

Jeg er så heldig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et barn med missdannelser i ansiktet, ikke store... Litt lammelse i ene halvdelen og en litt uutviklet kjeve på en side. (Har et syndrom)

Men det er helt objektivt! ;) det vakreste barnet i verden! Har sett unger som er "penere" etter samfunnets standard.

Men det spiller faktisk ingen rolle, for "mine barn er de flotteste barn i verden", og det synes de fleste foreldre heldigvis. :)

Jeg sier stadig vekk at: "Du er vakker!"

Kan ikke se hva det kan skade, for h*n er vakker! :)

Glad vi er laget slik, gratulerer med fantastisk vakre bar alle mammaer der ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to er de aller vakreste i verden. Fnnes mange vakre barn, men JEG synes mine er vakrest. Samtidig vet jeg at de fleste manner synes nettopp det..heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja mitt barn er vakrest av alle!;)

Hun ser faktisk ut som ei jente jeg kjente når jeg var lita som da var verdens fineste!Kjempe like....men jeg synes mange andre barn også er nydelige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det finnes bare ett vakkert barn i verden, og alle mødre har det" :)

Ja, mine barn er de vakreste i verden, det har jeg aldri vært i tvil om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen har så fin jente som meg;)

Men mange ligger rett under;) hehe

Å nei hun ligger ikke på Lano sidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er mitt barn det vakreste som finnes, men tror nok jeg hadde syntes det om ikke barnet var så veldig vakkert heller. Men jeg har også fått høre rundt av andre at de synes mitt barn er veldig vakkert, sammenlignet med andre babyer de har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes med en gang min ble født at hun var det vakreste nyfødte barnet jeg hadde sett. Hun var veldig fin og da, masse mørkt hår, store øyne, pen hud og fine mørke vipper og bryn.

Nå er hun 4 år og hun blir bare penere og penere, hun er rett og slett et vakkert barn. Nå vet jeg at det ikke bare er jeg som synes det fordi hun er min, vi får hele tiden høre det fra andre og hun har blitt spurt om å være med i reklamer to ganger. Hun er en fin blanding av pen, søt, sjarmerende og tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn er søte, men jeg ser jo at det også finnes dem som er enda penere, rent objektivt sett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JeG kan se at andre barn er mer billedskjønne enn mitt, men prøver noen å ymte frempå at hun ikke er det smarteste, morsomste og mest kreative barnet er de på dypt vann. Jeg synes nemlig ingen andre barn er så spennende og interessante å snakke med som mitt barn.

Det er muligens nært knyttet opp mot hvilke kvaliteter jeg setter høyest, utseendet er ikke det viktigste man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, da hun var 10 mnd var det annerledes. Da klarte jeg ikke se annet enn at hun var aller aller penest i verden. (Hun er fortsatt det, men nå vet jeg det er subjektivt;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mitt barn er så utrolig nydelig.

Jeg har ofte lurt på om det finnes andre foreldre der ute som faktisk syns det samme at mitt barn er en smule mer skjønn et dems egent barn, for det er han. Og ja jeg har sett mange nydelige barn, og noen mindre nydelige barn, men de er LIKE mye verdt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det med en gang når datteren min ble født. Eller dagene på sykehuset. Jeg ble litt skuffet over meg selv at jeg ikke klarte og føle den følelsen alle snakket om, at alle synes deres barn er de vakreste på jord. Men følelsen kom jo etterhvert da:)

nå synes jeg hun bare blir vakrere og vakrere for hver dag som går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn er selvfølgelig de vakreste for meg!!

Jeg klarer ikke se meg mett på dem, og må smile og kjenner mammahjertet vokser når jeg ser på dem. Elsker de mer enn hva jeg kan uttrykke.

Andre barn er også vakre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange myrsniper her ja:-) men jeg skal ikke si noe for jeg er en selv. Synes skjønnheten til sønnen min er uslåelig. Noen ganger, når vi er sammen med andre barn og deres foreldre, så tar jeg meg liksom i å synes synd på de andre foreldrene som bare fikk helt "ordinære" barn, og ikke et unikum i skjønnhet og sjarm som sønnen min. Har aldri sett et vakkert barn før jeg fikk ham. Søte ja, men ikke vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...