Gå til innhold

Da er prinsen kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom endelig prinsen til verden den 14 juni, 10 dager over termin!! men fødselen startet av seg selv på natten før jeg egentlig skulle bli satt i gang!! gikk veldig greit og nå koser vi oss hjemme :) Håper bare ammingen kommer fort i gang og lillegutt som var veldig stor trenger mat, han må få litt erstatning også nå!! men vi håper det går seg til :) noen forslag til hvorfor han ikke sover noe særlig og bare roper etter pupp,?? hilsen uerfaren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først må jeg gratulere!!

og det med at han ikke sover og bare henger i puppen kan jo tyde på at han ikke får nok mat når han spiser..

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!! =)

Kan jo være at han får litt for lite mat? eller bare stort sugebehov?

Skrevet

Gratulerer med gutten! Ikke tenk at han ikke får nok mat eller noe slikt, det er HELT vanlig at de bare henger på puppen. Han øker melkeproduksjonen din ved å henge på puppen, slik at han får nok - det er slik det fungerer. Det vil gå seg til etter hvert, men det er slitsomt i starten. Min gutt var også stor og det tok meg flere uker å forstå hvor mye pupp disse bebisene faktisk trenger i starten. Det er bare å la han suge til han sover. Våkner han igjen, legg han til puppen en gang til. Det er et sjokk i starten, det er altoppslukende, dine behov betyr lite, hans behov er alt. Det er helt vanlig det du opplever, bare hold ut, det blir bedre etter hvert!

Skrevet

Gratulerer så mye med overstått fødsel :)

Hadde det som deg sist,og ble supersår på bryst vortene rimelig kjapt!!

Tok da i bruk ammeskjold og smokk,ammeskjoldet for å skjerme brystvortene litt og smokken for at han skulle få sove i fred og samtidig få dekket litt av sugebehovet.

Men hadde han likevel mye på puppen,og ammingen kom godt igang innen en uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...