Gå til innhold

Tok dere bidronninggele og wild yam da dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Er å sniker her inne fra bligravid :) Min første runde jeg prøver bidronning gele og wild yam, og var litt spent å høre om det er mange som har blitt gravide med å bruke det :)?

Har regelmessig mensen, EL og har vært prøver siden juni 2010. Håper det klaffer nå snart! Vist dere har andre gode råd hva jeg burde prøve så er jeg lutter øre :)

Fortsetter under...

Takk håper spiren sitter denne runden! :D Tok du mange bidronning kapslser per dag? jeg tar kun 1. og skal begynne med wild yam etter EL. hvilket merke brukte du på wild yam'en din? :)

Dytter litt på denne jeg. Vil gjerne høre fra dere som ER gravide som har tatt bidronning / wild yam doseringen dere brukte. Legen min anbefalte iallefall å holde meg langt unna slite midler, så jeg tør ikke ta noe uten at jeg vet at det er trygt.

Hvor mange piller per dag, når i syklusen? Noen som kan svare? :))

Sniker fra 2. tri jeg.... Jeg tok bidro fra pp 3 til pp 6 uten å bli gravid. Men første pp etter at jeg sluttet med bidro (altså pp7) satt spiren som et skudd =) Så jeg ser ikke vitsen med å bruke det.... Funket ikke for meg.

Når jeg brukte bidro tok jeg 1 kapsel fra mens til el for at eggene skal modnes bedre. Etter el og frem til evt, ny mens eller positiv test skal ikke bidro brukes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...