Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Lurer på om det er mulig at det kan bli bedre enn det er nå. Gutten min er bare då skjønn. Har den siste uken fått tak i tærne sine og er bare så usjenert der han ligger og spriker på stellebordet. Har begynt å le høyt og lenge da jeg vasker ham mellom tærne. Og når vi danser foran soveromsspeilet. Han elsker å gå tur i bæreselen og når vi tar pause blir han så tilfreds hvis han får smake litt på mamma sin vannflaske, og litt av hennes banan. Han smakker og sier mmmm når han får kveldsgrøten sin, og når vi ammer må han av og til stoppe opp for å se på meg som om han prøver å si "nå koser vi oss, mamma". Nå sover han søtt. Jeg tar meg en drink på verandaen og tenker på hvordan det blir bedre og bedre å være mamma for hver uke som går.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 hehe, ja det blir virkelig bare bedre og bedre etterhvert som de blir stadig større synes jeg også! Lillesøster på 9 mnd som ler masse, og tøyser borte-vekk med mamman sin, og storesøster på 2,5 år som gir meg lange koser og sier "jeg er så glad i deg, jeg, mamma", og som jeg kan ha lange samtaler med om alt mellom himmel og jord. Hun har plutselig blitt en liten mini-voksen, med mange artige refleksjoner og maange spørsmål iløpet av dagen, og ikke alt jeg klarer å svare henne på en gang Så JA, du har mye flott å se frem til:D
kjersti83 Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 Åh jeg og synes tilværelsen er sååå bra med min lille jente på 4 mnd. Har også funnet tærne sine og ler høyt når jeg leker borte-titt tei eller nusser henne på magen. Er så glad jeg har henne! Er kjempetrøtt når hun våkner 0530 men glemmer det raskt når jeg ser et smørblidt ansikt i sengen som bare gleder seg til å bli plukket opp:) Hvem kan vel være morgengretten da? Føler meg nyforelsket hver morgen jeg. Samtidig er jeg glad for at hun legger seg i 19-1930 tiden slik at mor får litt tid for seg selv og med pappaen og kan glede seg til en ny dag med masse fine øyeblikk. Er masse slike øyeblikk og gleder meg til mange flere i årene fremover:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Tenker det samme som deg, at man kan bli så forelsket i et lite menneske som er så utrolig avhengig av deg alle timer på døgnet, hver dag, hver uke og hver mnd i mange år fremover....hehe Mini her sover 12-13 timer om natten, så pleier og våkne alt mellom 0830 og 1030 hver morgen:) Og er da så smørblid at det går nesten ikke ann, ligger der med den deilige tunge tissebleia og smiler det nydeligste smilet i hele verden:) I den siste tiden nå har han begynt og "snakke" når han ligger der og pludrer for seg selv og sparker bena i madrassen under seg.......pappa`n og jeg sloss jo nesten om og få være førstemann inn og plukke han opp:) Og når han sitter i vippestolen og grøt spruten står rundt han når han bestemmer seg for og lage motorlyder med munn/leppe midt under måltidet....hehe:) Er så hyggelig og lese slike gode innlegg:)
InsomNina Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Ååå jeg er så enig så enig! Elsker den lille jenta mi
A_K Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Er så enig, min lille frøken er også så skjønn!!!! Helt betatt jeg og det gjelder å nyte denne fine tiden, det går så fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå