gladmamma<3 Skrevet 22. juni 2011 #26 Skrevet 22. juni 2011 jepp...termin var satt 17.juni...dagen kom og gikk.... Jeg venter førstemann vettu....eller førstejente hehe... Er forferdelig utolmodig.... Føler ikke noe skjer i det heletatt...har hatt en del murring i rygg å mage...men det har jeg hatt en stund nå, så legger ikke mye håp i dette da jeg våkner med tårer i øyekroken hver morgen.... Hva med deg da?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. juni 2011 #27 Skrevet 22. juni 2011 Huff, da.. Skjønner at du er utålmodig, men det går så fint, vettu:) Er uansett ikke mange dagene igjen nå! Hvordan har svangerskapet vært, da? Hos meg er det ikke tegn på noe som helst... Hehe... Ingen murringer, ingen ting. De siste dagene kjenner jeg har vært tunge for kroppen og jeg sover veldig dårlig, men, som sagt, ikke mange dagene igjen nå uansett. Det er min trøst iallfall:) Gikk 6 dager over med førstemann, så tulla i magen har fortsatt ikke slått den eldste av brødrene sine;)
Amy*75 Skrevet 22. juni 2011 #28 Skrevet 22. juni 2011 Hei kosepose! Velkommen til Vi-som-hadde-håpet-å-føde-til-termin-17-juni-klubben Her er oppdatering fra meg: Jormor var syk i dag, men hell i uhell måtte jeg da ringe sykehuset selv og bestille overtidskontroll. Og siden det er en uke i morra fikk jeg komme inn i dag Alt i skjønneste orden med Lillegutt, nok av plass og fostervann å sprelle rundt i. Sjekket størrelse og han virker å bli rett iver snittet; samme som storesøster som var 4 blank. Ble også sjekket modning, 2 cm åpning men ikke veldig myk og ikke helt utflatet livmorhals ennå. Men føler meg lettet over at alt stod bra til med knøttet og 2 cm er jo en start! Bare 8 igjen!!! Hehe.. Ny ktr på sykehuset mandag og igangsetting tordag om en uke dersom ikkeno skjer før det. Men vi føder da ila helga alle sammen, gjør vi ikke? Mine foreldre kommer i morra og blir over helga så det passer perfekt!!! Klem til dere ventende!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. juni 2011 #29 Skrevet 22. juni 2011 Oj, ja, det må jeg kalle hell i uhell! Også 2 cm åpning, da! Da er de cm unnagjort;) Hehe... Godt at alt var fint med lillegutt og så greit å ha en tidsplan framover med ny ktr på mandag og evt igangsetting neste torsdag. Tenker det var greit å få "i boks"? Men vi trenger jo så klart ikke å bli satt i gang, nei;) Her kommer babyene av seg selv, seinest i løpet av helga! Helt klart;) Så godt at foreldrene dine kommer allerede i morra! Godt å slippe å tenke noe særlig ekstra på å skaffe barnevakt osv. Så lenge ikke noe skjer i natt allerede da, Amy;) Hehe... Tror jammen summer85 har "forlatt" oss og fått babyen sin, jeg! Jeg har ikke noe vondt idag, men er litt sånn slapp og orkesløs idag, og det kjennes litt ut som ho jobber seg litt nedover liksom. Vanskelig å forklare... Bare en følelse av at dagen idag har blitt brukt til å bli mer klar til fødselen. Håper det ikke bare er innbilning. Jeg kan gjerne våkne i natt med at ting er i gang;) Ha en fortsatt fin kveld, dere:) Snart er babyene hos oss!!
Amy*75 Skrevet 22. juni 2011 #30 Skrevet 22. juni 2011 Herlig med optimismen din, to små Men helt enig, så godt med noe helt konkret å forholde seg til! Legen bare sjekket åpning, ingen stripping eller røsking, men nå kommer det litt grums (som slutten på mensen lissom), så ting skjer! Har mine sedvanlige tak og murringer, men for første gang håper jeg ikke på fødsel i natt; det er eneste natta vi ikke har pass til barn med og uten pels! Fortsatt fin kveld, og jeg tror du har rett- Summer85 er nok lykkelig 3 barns mor nå..
gladmamma<3 Skrevet 22. juni 2011 #31 Skrevet 22. juni 2011 Svangerskapet i sin helhet har vært et mareritt hos meg.... Har blitt plaget av ALLE plager...eneste jeg har sluppet er svangerskapsforgiftning og hemorider hehehehehe.... Jeg har hatt alt fra kvalme og oppkast, depresjon, en samboer med VELDIG kalde føtter (som heldigvis tok til fornuft) og bekkenløsning +++ Det har vært en veldig slitsom reise...så nå synes jeg "flyet" mitt skal lande snart, hvor vår lille skatt kommer på utsiden Ellers har jeg hatt en god del murring forran å bak i dag...magen blir stein hard...MEN jeg vet at det er bare lureRIER tror det ikke før jenta er i armene mine
Amy*75 Skrevet 23. juni 2011 #32 Skrevet 23. juni 2011 Sikkert en mager trøst, kosepose, men dette er mitt andre svangerskap med kvalme, halsbrann, bekkenløsning, konstrante kynner og maserier. Så jeg skjønner deg GODT, veldig bra samboer tok til fornuft og de gode nyhetene er at nå er det snakk om DAGER for oss så har vi babyene her! Og jeg snakker av erfaring fra sist; man glemmer fort og det er vidunderlig å oppleve at alt strevet ikke er forgjeves. Tvert imot! Liten oppdatering på formen: Mye våken i natt, uggen i formen og voldsom halsbrann. Fortsatt uvel i dag, litt dårlig i magen og grumsete utflod. Føler kroppen gjør seg klar; husker jeg hadde dårlig mage før fødsel sist også. I går var mensterminen min og sist fødte jeg dagen etter denne Barnevaktene kommer ila ettermiddagen så denne helgen er perfekt for fødsel!! Jupp, optimistisk igjen jeg. Og gleder meg sånnnn til bebis! Hvordan er det med dere andre? Tenker på dere!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 23. juni 2011 #33 Skrevet 23. juni 2011 Har laget en ny tråd til oss;) Denne ble så lang denne også... Hehe... Den ligger litt lenger ned på sida. Krysser fingre for at babyen kommer i løpet av helga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå