summer85 Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 starter en ny tråd for oss siste igjen jeg, da det begynte å bli så kjedelig å scrolle seg nedover på den forrige... hehe =) ja skjer det noe jenter? her skjer det veeeldig lite.. =( jeg ble også sendt i seng av sambo i dag Amy*75.. han synes vist jeg grein litt for mye og var litt for sur.. hehe =) Ikke det at det hjalp så mye å legge seg men.. hehe. men nå har kvelden kommet og det er litt "lysere" her. Snart natta nå å da er det straks en ny dag og enda nærmere målet vårt =) snart har vi babyene våre jenter!! har ikke helt fått med meg hva dere venter jeg!!?? Jeg har to gutter fra før og nå kommer tulla =)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Så fint med en ny tråd igjen:) Her skjer det også veeeeeeldig lite, altså... Har time igjen hos jordmor 21. juni, så nå innstiller jeg meg på å rekke den og å få med meg en overtidskontroll på sykehuset:P Uansett er det som du sier, summer85, ikke lenge igjen til babyene er her uansett;) Vi får bare holde ut, og så får vi en super premie når alt er over;) Her blir det likt som deg, summer85! 2 gutter fra før og ei jente i magen. Er veldig spent på hvordan det blir å være jentemamma... Hehe... Vi får krysse fingre for at det skjer noe spennende i løpet av natta så vi får helgebabyene våre! Tvi, tvi:)
Amy*75 Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Tenk at det skulle bli 3 tråder på oss, og en overtidstråd attpåtil på slutten.. Er bare glad jeg ikke er helt alene i innspurten her, føler nesten jeg begynner å kjenne dere Hadde ikke trodd jeg skulle bli blandt de siste etter å ha tatt bricanyl av og på siden uke 26 for å STOPPE rier! Jeg har ei jente på tre år fra før og venter gutt. Veldig spent, kommer fra familie med bare jenter så min første tanke da det dukket opp et umisskjennelig "utstyr" på UL skjemen var "hva i huleste gjør jeg med en guttebaby? Jeg vet jo ikkeno om gutter!" Men nå gleder jeg meg veldig!! Klarte å lure et vennepar til å besøke oss i går og det hjalp betraktelig på humøret. Men selv om det ikke skjer noe konkret er hele kroppen øm og vond og veldig ferdig med graviditet. Håper fortsatt på fødsel før menstermin som er 22, fødte på den sist og da var den 1 uke etter UL termin. Mitt siste håp!! Ny tur til jm 22 også, og da bestiller hun overtidsktr på sykehuset. Men det skal jeg bare slippe; leve optimismen!! Opomuntringsklem til dere begge
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Koselig å ha noen å dele ventetiden med iallfall:) Jeg går og kjenner etter om det er noe tegn til at noe gjør vondt og om det skjer mer enn én gang osv. Kjenner at jeg er klar for å få dette overstått nå, men er liksom ikke så mye annet å gjøre enn å vente, og det er jeg ikke alltid like flink til;) Idag regner det også, så det blir en innedag for min del. Tenkte jeg skulle bake litt boller og evt noen snurringser. Bare sånn for å slippe og vente og kjenne etter og alt det der. Det blir man jo iallfall ganske sprø av;) Min egen termin var 15.juni, så jeg er på overtid med den også Hehe... Har såååå lyst til at ho skal komme i løpet av helga, men det kan jeg ikke tro skjer nå... Må innom et par ganger om dagen iallfall for å sjekke hvordan det går med dere;) Vi har fått en ganske langdryg innspurt;) Hehe...
Amy*75 Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Tror jaggu søndagsbarn-teorien falt flatt også. Har før første gang på over et halvt år gått i skogen med mann, barn og hund og selv om det har ført til mer bekken- og magevondt var det absolutt verdt det! Vonde kynnere, nedpress og vondt i korsryggen. Men ingen skikkelige tak som gir håp om fødsel. Alt er som det pleier, utenom meg som lever i unntakstilstand og føler meg på siden av meg selv. Rett og slett. Rart når venner ringer; de spør, jeg svarer, de forteller noe og jeg later som jeg henger med. To min etter jeg har lagt på har jeg glemt hva vi snakket om. Noen som sa dagene på overtid var som en egen årstid? Jupp, den LENGSTE.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Ser veldig dårlig ut for helgebaby her også, altså... 4 timer igjen av døgnet og ikke antydning til noe som helst... Nei, hva skal jeg håpe på da?? Siden forrigemann kom 13 dager før tida har det i grunnen vært en del tlf og sms fra allerede et par uker før termin om det skjer noe. Det er veldig koselig at folk bryr seg, altså, men jeg syns ikke alltid det er lett å svare hyggelig når de spør hver dag;) Både foreldre og svigers er fra seg av utålmodighet, og uansett hvor mye jeg prøver å tenke at det er ikke lenge igjen uansett, så sniker denne utålmodigheten seg inn hos meg nå og jeg kjenner etter vondt her eller der og bare venter på at noe skal skje NÅ! Åh, kjenner at jeg blir frustrert! Hehe... Det tapper meg litt for krefter å tenke så mye på det... For å ha noe å gjøre idag har jeg vasket gulver og ryddet og bakt boller. Skulle gjerne vært ute i skogen og gått tur slik som du har gjort, Amy*75*Fødeklar!!!*, men jeg klarer ikke... Det er så utrolig kjipt... Har hund vi også, som trenger mye trening og mannen har fått eneansvaret for ham det siste halve året, mens det var jeg som pushet på å få denne hunden:s Så dårlig samvittighet har jeg også... Kan det være hormoner som prater, kanskje?? Nå vil jeg ha 22. juni som fødselsdag til tulla, tenker jeg... 20. og 21. er "opptatt" av andre kjente, men 22. er altså ledig. Upraktisk med fødsel midt i uka for vår del, men det tror jeg ikke tulla bryr seg stort om;)
Amy*75 Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Vet hva du snakker om, tispa mi er unektelig rund i kantene for første gang i sitt liv..... Helt tydelig at mor har vært lenket til sofaen mesteparten av svangerskapet, og far har hatt ansvar for lufting og trening. Definitivt mer trøblete for oss også med midt-i-uka-fødsel pga treåringen, og back up-en min som skulle stille opp nattestid hvis det satt igang da er tilbake i jobb i morra etter pappaperm, og alle andre venner og familie bor minst 40 min kjøring unna. Så nå er det bare å håpe på at det setter igang på dagtid, og før 22 juni er jeg jo fortsatt innenfor menstermin.... Lov å håpe!!!! Takk for at dere deler, jenter. Føler meg mindre motløs når jeg leser andres frustrasjoner disse teite overtidsdagene
summer85 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2011 Ikke noe fødsel her enda heller =( I går var en utrolig dårlig dag, jeg var sur og grinete og gråt for hver minste lille ting.. hehe.. Men i dag har det vært bedre, heldigvis. Jeg og gutta har bakt horn med vaniljefyll for å få tida til å gå. Så gikk vi alle 4 en tur til svigers, å der endte vi opp med å få middag så da gikk det noen timer der å.. DEILIG!!! kjente jeg måtte finne på noe i dag for å få tida til å gå. Vi gikk da til dem og jeg har etterpå hatt litt sammentrekninger og menssmerter, men føles liksom ikke som om det er rier egentlig.. Er nok bare jeg som er kjempe spent/glad/nervøs/redd for morgendagen! Sitter å tenker at tenk om det ikke er så mye fostervann i morgen da og de ikke vil sette meg igang, å jeg bare må reise hjem igjen.. DET blir nedtur det.. Åsså tenker jeg masse på det med at tenk om de setter igang fødselen a!! (noe je håper!!) men hvordan blir det liksom.. blir det sååå intenst som folk skal ha det til? går det fort eller tar det lang tid? ja mange spørsmål som surrer i hodet mitt kjenner jeg.. Skal dit kl 13, så er heldigvis ikke såå sent på dagen! Kan dere krysse alt dere kan for meg?? =) Amy, denne følelesen din ang at skal du få en gutt liksom hadde jeg det denne gangen også. Bare at her var det: Jente?? er du sikker??? hehe.. på min side av familien er det nesten bare gutter, så jeg forbredte meg på en gutt nr 3.. Men det kommer vist ei lita tulle ja, å det er skikkelig stas! Er 2 bestemødre og 3 oldemødre som er skikkelig spent ja!! hehe =) Hvor skal dere føde? jeg skal føde på ringerike.. =)
Amy*75 Skrevet 20. juni 2011 #9 Skrevet 20. juni 2011 God morgen, sammensvorne Vonde kynnere i HELE natt, fortsatt tak men selvfølgelig roligere... Skal kjøre Vesla i bhg og så prøve å holde meg i aktivitet i dag for å se om det kan gjøre kynnere til effektive rier. Trosse vondt bekken og kjøre på, disse dagene tar knekken på meg så alt må prøves for å bli ferdig! Skjønner du et spent, summer, skal sende god energi og blir du satt igang går vi så klart for en effektiv og grei fødsel Hold oss oppdatert!! Tror dere begge kommer til å storkose dere med jenter, de har definitivt sin sjarm, og det er mye mer fine klær å velge mellom til dem syns jeg. Jeg skal føde på Drammen, fødte på Bærum sist så er litt spent. Blir veldig stressa på sykehus og vurderte faktisk hjemmefødsel, men var på samtale der og ble veldig beroliget. De har både akupunktur og fødekar, så jeg håper det er ledig nå i juni-rushet av fødene! Titter innom senere og sjekket hvordan det går med dere begge Kom igjen, Livmor!! Vis hva du er god for!!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. juni 2011 #10 Skrevet 20. juni 2011 Jeg krysser alt jeg har for deg summer85!! Krysser for igangsettelse og en god fødselsopplevelse:) Blir spennende med oppdatering fra deg en eller annen gang etter kl 13 idag. Håper virkelig den oppdateringen innebærer at du har babyen din hos deg! Masse lykke til!!! Amy*75*Fødeklar!!!*: Ikke lett å ha hund som krever mye og bekkenløsning i tillegg, nei... Vår er en småspist type, så han blir ikke akkurat rund i kantene, men han blir veldig oppfinnsom når han føler at han ikke får nok tur og trening... Åpner dører og litt diverse... Så idag vurderer jeg nesten om jeg må ta en tur i skogen med ham nå på morgenkvisten, men samtidig er ryggen min vondere idag enn på ei god stund, så jeg kvier meg litt. Fantastisk deilig vær idag, så selv om jeg fysisk ikke kanskje har så godt av det kan det nok hende det hadde gjort underverker for hodet;) Er veldig spent på å skulle få jente denne gangen, altså... Som med summer85 er det flest gutter i vår familie, både på mannens og min side, så jeg var helt forberedt på gutt nr 3. Var veldig rart å få beskjed om at vi ventet jente på ul!! Hehe... Føler vi må begynne nesten helt på nytt igjen;) I natt har jeg hatt litt, for meg, svake menssmerter i magen og litt i ryggen, men det var såpass lite at jeg ikke tenker på det som noe tegn på noe som helst... Jeg kjenner at jeg er utålmodig, men samtidig så er det greit også. Hehe... Ifht hva som er mest praktisk satser jeg på at hun kommer fredag kveld, evt tidlig lørdag morgen;) Med førstemann gikk jeg jo 6 dager over ul-termin, så jeg tipper at tulla i magen har som mål å slå storebroren sin og da er det fortsatt noen dager igjen å vente:p Bare håper at jeg ikke kommer inn midt i et rush av fødende på sykehuset:s Skal forresten føde på sykehuset i Tønsberg, som med begge de to andre. Håper på en grei og fin fødsel denne gangen. Veldig koselig å følge oppdateringene her og dele frustrasjoner:) Fint å ha noen medsammensvorne i disse overtidsdager!
summer85 Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2011 Hei jenter!!! =) Tusen takk for alle lykkeønskninger, føler virkelig jeg trenger det!! håper virkelig de vil sette meg igang, men forbreder meg på å bli sendt hjem.. =( men skal prøve så godt jeg kan å få de til å skjønne at det er det beste.. Før jeg har null energi igjen... Spennende å se da Amy*75, om kynnerene tar seg opp!! =) håper vikelig det for din del!! 2 smp og en spire, godt du klarer å se litt lyst på det da, at det beste hadde vært på fredag med fødsel.. selv om jeg helst skulle sett at vi alle tre føder i dag/morgen... er jo sååå utrolig kjipt å være igjen den eneste som ikke har født.. (slik som jeg er i gjengen rundt meg nå.. 6 stk med termin før og etter meg har født nå) Synes tida går så utrolig sakte nå, kan ikke klokka bare bli 12.30 da, sånn at det er på tide at vi drar til sykehuset!!????? er så spent/redd ++ på hva som skjer på sykehuset nå at jeg har vondt i magen + sommerfugler.. hehe =) håper på en snill jordmor og lege i dag!! Eller vet jo at jordmora er snill og flink da, har gått til henne ett par ganger i svangerskapet nå. Jeg går på kontroller på føden, stoler ikke på jordmora i kommunen her.. hehe =) Ja, er veldig koselig å følge oppdateringene deres og bli kjent med dere! også veeeldig fint å ha noen å dele frustrasjoner med i disse laaaange overtidsdagene ja!! =)
Amy*75 Skrevet 20. juni 2011 #12 Skrevet 20. juni 2011 Nå er jeg spent på hvordan det har gått med deg, summer85! Har akkurat snakket med min mor som ble igangsatt på sin tredje fødsel og syns det var en drømmefødsel. Så prøver å ikke stresse om dette skulle bli utfallet for meg i slutten av uka. I dag har jeg byttet ut fortvilet gråt med sinne og frustrasjon over en Livmor som ikke klarer å komme igang, føler meg lettere av en eller annen grunn Tidenes værste halsbrann hele dagen og tak av og på, tilsynelatende uten mål og mening. Du da, 2 små og en spire? Håper dagen har vært bra! Har heldigvis en hund som sover gjennom tordenvær, det har buldra skikkelig i dag!
summer85 Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #13 Skrevet 20. juni 2011 Ja da kommer en liten oppdatering fra meg da.. ikke en positiv en desverre =( (iforhold til fødsel) På føden i dag tok legen en ultralyd av meg.. Alt så bare bra ut men tulla heldigvis. Men det var fortsatt alt for mye fostervann... Han undersøkte meg nedentil og det var ca 3 cm skjededel, så det er jo endel enda =( Han tøyde og strippa meg, litt ubehagelig men ikke så vondt som jeg har fått høre fra andre. Har etter dette hatt vonde menssmerter og endel sterke kynnere. Det kommer nok av strippinga, men er jo lov å håpe at dette fører til noe mer etterhvert snart =) Han satt en stund å "snakka med seg selv" ang igangsetting og evt hvilken dag. Fikk ikke noe skikkelig svar av han egentlig, for han skulle gå å snakke litt med jordmora ang ctg.. Jeg ble satt på ctg men snuppa var jo såååå aktiv da at hu lå ikke i ro i det hele tatt, så de fikk ikke skikkelig målt. Men skjønte jo at det var i orden da. =) Når jeg gikk igjen fikk jeg time på torsdag kl 09.00. Jordmor fortalte meg at det var ikke sikkert at de da ville sette meg igang men at det var lov til å håpe.. Å ut i fra det legen sa ang igangsetting og evt hvilken dag, så har jeg trua på at jeg blir satt igang da hvis ikke noe skjer før den tid. Krysser fingra for at det skjer før det da.. er jo leeenge til torsdag da! hehe =) Hvordan går det med dere jenter? Amy: er ikke noe godt med halsbrann nei =( pyton, skal bli glad når jeg er ferdig med det! Men så utrolig flott at mamman din synes det var en drømmefødsel med igangsetting. Det lyder jo positivt da! =)
Amy*75 Skrevet 20. juni 2011 #14 Skrevet 20. juni 2011 Takk for oppdatering, summer! Har tenkt på deg i dag (hjelper å flytte fokus fra meg selv og min begredelige selvmedlidende boble). Ja, ble faktisk beroliget, innen min antatte overtidskontroll på sykehuset i slutten av uka (skal til jm på onsdag og hun skal prøve å ordne time i Drammen tors eller fredag) er jeg sikkert på hinsides lei at igangsetting virker fantastisk Drar til min helhetsterapeut i morra for igangsettingsakupunktur, takker henne for at jeg ble gravid overhodet 1ste gang så tror på miraklene hennes!! Håper dere får engin kveld, jenter. Enda en overtidsdag nærmer seg slutten, og vi er en dag nærmere småttene våre
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. juni 2011 #15 Skrevet 20. juni 2011 Det var jo litt kjedelig at ikke du ble satt igang idag, da, summer85! Hadde håpet på det og var litt positiv da det ikke kom noen oppdatering fra deg på en god stund;) Men, men... Da får vi håpe at undersøkelsen idag kan sette i gang noe! Krysser fingre! Her begynner det å komme tlf og sms med: "Har hun kommet enda?", "Er du trebarnsmor nå?" Kjenner jeg blir skikkelig sint med det samme jeg får disse mld. Jeg sier jo ifra når ho kommer så klart! Ellers har jeg i grunnen nok med å vente og det er litt sånn at hvis ikke jeg svarer så er spekulasjonene i gang med en eneste gang... Det er hyggelig at folk bryr seg osv, men akkurat nå er det liksom nok å dempe mine egne forventninger om jeg ikke skal dempe forventningene til de rundt meg også... Høres kanskje litt utakknemlig ut, men jeg har virkelig fått litt fnatt idag;) Hehe... I morgen kl14 er det jordmortime for meg igjen. Trodde ikke jeg skulle få med meg den, men det gjør jeg jo da med stor sannsynlighet... Er litt i tvil om jeg skal takke ja til at ho sjekker modning og evt stripper, så det må jeg tenke litt grundigere gjennom i kveld. Hvis det liksom bare ender i maserier, så er det ikke så moro... Men man kan jo nesten ikke vite det før det er gjort. Tenk om ingen ting er klart heller? Da mister jeg enda litt mer motet... Det var forresten veldig godt å høre at moren din syns den igangsatte nr 3 var en drømmefødsel, Amy! Er litt trøst i det... Ellers hadde det vært litt moro om jenta her kom til torsdag, egentlig... Sjekket fødselsdatoene til de to andre nå, og jeg har fått begge to på en torsdag;) Hehe... Ha en fortsatt fin kveld, jenter! Og tvi, tvi! Forhåpentligvis skjer det jo kanskje noe i natt??
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. juni 2011 #16 Skrevet 21. juni 2011 God morgen! Sjekker inn idag også, jeg! Ingen nattlige vondter, bare ekstremt dårlig søvn, så jeg er ufattelig trøtt etter noen netter med altfor lite søvn nå... Har slitt mye med søvnproblemer tidligere, men nå de siste ukene av dette svangerskapet har det vært ganske greit. Har sovna igjen etter hver dopause, men nå er det visst slutt på det... Åh, trenger jo bra med søvn for å orke den siste biten av dette svangerskapet! Hvordan er det med dere? Er dere her fortsatt? Jeg er spent på jordmortimen min idag! Er fortsatt så i tvil om jeg skal si ja eller nei til undersøkelse og evt å bli strippet...
Amy*75 Skrevet 21. juni 2011 #17 Skrevet 21. juni 2011 God morgen Er på vei til akupunkturdama nå, spent på om det har noen effekt. Sover dårligere selv, har aldri problemer med søvn men nå blir jeg også liggende våken etter dobesøk... Slitsomt! Bekkenet låste seg igjen i dag morges, men det hjalp med varm dusj og bevegelse. Vet du, jeg ville sagt ja til sjekk og stripping. Jeg gjorde det sist på overtidskontroll og et sikker på at det var med på å dette igang fødselen. Du bør jo være moden nå, ikke sant? Spent på å høre hvordan det gikk, sjekk inn senere i dag! Summer, er du her fortsatt? Klem til dere!! Hmmm... Merkelig lettere til sinns i dag. Herlig så lenge det varer!
summer85 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #18 Skrevet 21. juni 2011 hei jenter =) 4 dager over termin ja... ja ingen av ville vel det!! =( Idag våkna jeg med masse vonde menssmerter, det stråler nedover låra og vondt i korsryggen... Slimproppen gikk jo også i dag tidlig.. Nå har det begynt å komme tak i magen, er usikker på hvor lenge de varer og mellomrom, så har akkurat logga inn på rietelleren for å følge meg! Håper virkelig at det er noe på gang, men kan jo ikke være sikker.... Masse lykke til hos jordmor i dag 2 små og en spire. Jeg hadde takket ja til litt stripping jeg! legen gjorde jo det på meg i går, jeg gikk med menssmerter i hele går kveld og nå er det igang med det jeg skrev over her.. så kanskje det hjalp på å sette noe igang!!??? Klem =)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. juni 2011 #19 Skrevet 21. juni 2011 Hei, hei, jenter! Er dere her enda? Hørtes jo ut som du var godt i gang nå, da, summer85, eller har det stoppet opp igjen? Hvordan går det med deg da, Amy? Jeg var hos jordmor idag, og hun sjekket om det var nok fostervann og om det var forkalkninger på morkaka. Alt var bare normalt, og fredag eller lørdag skal jeg inn på overtidskontroll. Sjekket ikke modning og ble ikke strippet. Ønsker veeeeeldig at alt skal starte av seg selv. Det har det gjort de to andre gangene, så jeg krysser fingre for det igjen. Føler selv at kroppen blir mer og mer klar for hver dag som går, selv om jeg ikke merker noe spesielt med vondter. Idag har det vært litt mer stille på tlf- og sms-fronten og da er humøret mitt også bedre:) Ha en fortsatt fin kveld, da!
Amy*75 Skrevet 21. juni 2011 #20 Skrevet 21. juni 2011 Skjønner deg godt, det er alltid best når kroppen fikser det selv Jeg fikk vonde nåler i øret, vond massasje i korsryggen og VOND massasje bak på foten (Livmora skal sitte der visst). Det var iflg hun som kan det godt nytt at det var ubehagelig (en underdrivelse!) for det betydde at jeg var klar og at behandlingen virket. Menssmerter og litt tak i hele dag, mer når jeg er i ro så har slappet godt av og kjent etter Jeg føler også at kroppen blir mer og mer klar så er tilbake på optimist-bølgen min og håper på action før overtidskontroll! Men kjenner jeg Livmor rett kan det være over igjen like fort, så prøver å ikke ta gleden på forskudd... Veldig spent på denne fødselen, håper på litt kortere forløp og mer kontroll enn sist. Utrolig rart å vente så intenst på noe man vet så lite om, selv om man har gjort det før. Ha en fin kveld, begge to, med fødsel i sikte!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. juni 2011 #21 Skrevet 22. juni 2011 Sjekker inn idag også. Ingen tegn på at ting skal skje her... Fødsel er bestilt til i morgen fra min side;) Begynner å kjenne litt på utålmodigheten og uroligheten i kroppen igjen... På den positive siden rekker gutta mine å bli LITT større for hver dag som går uten at ho kommer (noen dager gir ikke helt de store utslagene i "voksenhet", men allikevel;) ) og vi rekker å få gjort unna enda mer av det arbeidet som er ugjort utvendig på huset. Prøver å tenke positivt;) Dere andre? Er dere her enda, eller er jeg alene?
Amy*75 Skrevet 22. juni 2011 #22 Skrevet 22. juni 2011 Du er ikke alene, to små Og positiviteten min fra i går er ikke like tilstede i dag, hatt ekstrem halsbrann i hele natt så har nesten ikke sovet. Bekkenet er fortsatt på tur og jeg sleper på beina og peser som en hval bare jeg skal snu meg i senga. Skal til jm i dag kl 13.00 så blir det spennende å høre hva de sier på overtidsktr på sykehuset. Er 10 dager over på mandag så hvis alt er så bra med småtten som det kan virke som blir det sikkert ikke igangsetting før tidligst mandag. Da har jeg helga å føde på!! Tenkte å spørre mine foreldre om å komme og være her i helga (de bor på sørlandet), da blir alt så mye enklere ift småjentene mine (treåringen, hunden og katten ) Min mann beordret meg til sengs igjen så skal prøve å sove litt før jm besøket. Titter innom etter det med status, er så glad jeg har dere akkurat nå! Hvor skal du føde, to små og en spire?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. juni 2011 #23 Skrevet 22. juni 2011 Det er litt godt å se at det er noen andre her, selv om jeg jo håper at det ikke blir så mye mer overtid nå på noen av oss... Masse lykke til hos jordmor idag, Amy! Blir veldig spennende å høre oppdateringen etterpå. Håper du fikk sovet litt før jordmorbesøket også. Det tar veldig på humør og tålmodighet å ikke få sove om natta, ja... Hehe... Jeg tenker også litt som deg;) Settes tidligst i gang på mandag, så da har tulla og jeg fram til da på å få ordnet opp selv;) Jeg krysser alt jeg har for at ho kommer en eller annen gang i løpet av 23. juni;) Men siden jeg ønsker det så sterkt gjør ho nok ikke det... Det positive for min del nå når jeg har kommet såpass mange dager over termindatoen er at jeg ikke lenger er så redd for fødselen som jeg har vært tidligere. Det slår nok inn igjen når smertene og riene virkelig setter i gang, men nå er jeg ganske så rolig ang akkurat det. Så kjekt om foreldrene dine kunne kommet og blitt over helga dersom knerten din ikke finner ut at han vil ut før, da:) Vi hadde eldste på overnatting hos mine foreldre forrige helg for at det skulle være enklere for oss å skaffe barnevakt til minste dersom det skulle skje noe, men ingen ting skjedde jo, så... Gutta fikk masse oppmerksomhet, da, så de var nok kjempefornøyde uansett:) Jeg skal forresten føde på Sykehuset i Vestfold, som med de to andre. Håper det ikke er noe stort rush når vi endelig finner det for godt at vi skal inn der;) Nok en gang lykke til hos jordmor, og spent på å lese oppdateringen din seinere idag, Amy! Summer85, har du forlatt oss? Virket som du var så godt i gang med noe i går at jeg håper du nå har babyen din hos deg og at svangerskap og fødsel er vel overstått:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. juni 2011 #25 Skrevet 22. juni 2011 Heisann, Kosepose! Hadde du også termin 17. juni?? Vi er flere, ja! Deler frustrasjon, utålmodighet og positivitet. Litt selvmotsigende der, men det er vel sånn følelsene er nå på overtid også? Hvordan går det med deg, da? Førstemann du venter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå