Gå til innhold

Hva har en personalkonsulent i lønn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Privat firma. Krav til høyere utdanning (ikke spesifikk utdanning).

 

Skjønner at det varierer, men lurer på hva dere tror. Skal på jobbintervju....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken utdannelse har du og når ble du utdannet? Skjønner at det er privat, men hvilken bransje er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hvilken mener jeg om det er Bachelor el Master nivå, du trenger ikke spesifisere utover det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor pluss 1 år videreutdanning. Ferdig utdannet i 2003. Det er i et nordisk selskap med flere hundre ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett får man desverre ikke uttelling for det ene året med etterutdanning. Det er om man har oppnådd en grad som teller, så vil tro at din Bachelor-grad er avgjørende. Hadde du hatt en master ville lønnen ligget en god hel høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som konsulent ville jeg tippe et sted mellom 350 000 og 400 000, Min erfaring er at personalkonsulenter stort sett ikke har så mye ansvar, det er mye registrering/punching, kjøring av variabel lønn, sende krav om sykepenger til nav, registrere ferier, endring i arbeidstid, osv osv. Rett og slett mye papirarbeid!

 

Som personalrådgiver vil man gjerne ha en helt annen funksjon...... og dermed høyere lønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en slik stilling som 11.38 beskriver, men en stilling der man har en portefølje og selvstendig ansvar.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...