Gå til innhold

Du som ikke hadde fått inn OS og trengte bleier til barnet ditt. Ordnet det seg?


<3_2gutterogeijente_<3

Anbefalte innlegg

Har ikke sett du har oppdatert siden i går. Håper det ordnet seg med penger/bleier siden du ikke har gitt lyd fra deg:)

 

Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har fortsatt ikke fått tak i bleier. Jeg får meg bare ikke til å spørre naboer etc altså. Jeg vet jeg burde det for ungen sin skyld, men hver gang jeg er på vei bort til dem, så er det noe som stopper meg og jeg begynner bare å grine.

 

Uff, jeg må skjerpe meg! Vi har heldigvis klart oss på 1 bleie idag, siden gullet ikke har bæsjet, så håper jeg vi klarer oss på 1 i morgen også, og at OS er inne på mandag!

 

Koselig å bli tenkt på da, dere er søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et reelt innlegg?

Jeg bor på St-Hanshaugen i Oslo. Hvor bor du og hvor mange bleier trenger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo veldig mange som hadde lyst å hjelpe deg med å legge bleiene ett sted der du kunne hente dem uten å snakke med noen. Men du må nesten si sånn ca. hvor i landet du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er seriøst at du ikke har bleier, så ta nå i mot det tilbudet du har fått her. folk fra hele landet har sagt seg villig til å hjelpe. Og de fleste har sagt at de til og med kan legge bleier / mat / etc et sted så du slipper å møte de ansikt til ansikt.

 

Jeg synes det er ille om du lar ungen gå med samme bleie hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke ta imot hjelp? Det er jo mange som har tilbudt seg å hjelpe deg. Huff. Synes veldig synd på deg, men det og ha en bleie om dagen høres ikke så gunstig ut for din lille. Håper du klarer å ta imot hjelp om du trenger det i fremtiden slik at ikke barnet ditt må gå med full bleie i mange timer. Så det var ei som tilbudte seg og sende deg tøybleier, synes du skal ta mot tilbudet for å forsikre deg om at dette ikke skjer igjen. Da kan du jo også spare noen penger på det også. Vel, lykke til uansett. Håper du ikke ble lei deg over noe jeg sa. Skjønner at ting kan være vanskelig, men barnet ditt trenger jo tørre bleier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det, og setter stor pris på at så mange ville hjelpe. Det var absolutt ikke det jeg ville oppnå med innlegget mitt igår, ville bare få ut litt frustrasjon. Utrolig at så mange, ukjente hadde lyst til å hjelpe. Dere har virkelig hjerter av gull!

 

Jeg tenkte veldig masse på det igår, om jeg skulle ta imot hjelpen dere tilbyr, men jeg syns det virker så teit og utakknemmelig at la dere legge bleiene en plass, slik at jeg bare kan hente de, men på en annen side så tørr jeg ikke møte personen som kommer heller. Det hadde vært så flaut og jeg tror jeg hadde dødd :/

 

Men nå er det vel på tide å svelge den lille stoltheten jeg har igjen, og kanskje ta imot litt hjelp? Jeg bor i Skien.

 

Var forresten innom en rema butikk, men de hadde ikke flere prøvepakker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg harvofte lånt en pakke bleier ol fra venner uten at vi er i økonomisk nød. Butikken er stengt, gidder ikke kjøre en ekstra tur. Er et surrehode som lett glemmer ting. Så det er lov å låne bleier.

Litt mer suspekt om man bor attmed en alltid åpen Rema, men om de ikke har riktig merke, eller de er dyre på øibro er jo det en grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor dessverre ikke i nærheten av skien..:( bor i kr.sand! håper noen fra skien ser denne tråden og kan gi deg noen bleier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg litt vondt av barnet ditt. En bleie hele dagen? Det hørtes ikke noe godt ut.

Hva med barnefar?

Besteforeldre? Venner? Noen har vel en 50-lapp å gi deg til bleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får penger på kontoen igjen anbefaler jeg deg STERKT å finne noen billige tøybleier på finn. Du trenger ikke kjøpe nok til å bruke hele tiden, men nok til at det går rundt de gangene du sitter uten bleier og penger på kontoen...

Det kan forresten gjøres så billig at du syr tøybleia av gamle håndklær, strikker bleiebukse og lanoliserer den eller finner et billig fleeceteppe som sperrer og sy sperrelag av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er meg som ikke hadde fått inn os i går, men i morgen var saldoen på kontoen min oppdatert så det ordnet seg som bare det! Hun andre som har signert her over meg og som sier hun bor i Skien, det er ikke meg. Jeg bor på Lillestrøm og fikk kjøpt både bleier og lørdagsgodt til oss begge 2!

 

Mvh

Hovedinnlegger fra i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, jeg svelger nå min "stolthet" og velger å ta imot hjelpen..Dere er skjønne altså!

Jeg bor i Skien (på skotfoss), og guttungen bruker str 4 i bleier..

Saken er bare den at jeg får ikke møtt dere noen plass, siden poden sover .. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at noen utgir seg for å være meg.

Jaja, vi skal alltids klare oss til mandag uansett vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...