Gå til innhold

mamma er aldri med barna mine eller ønsker å være med de.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mamma vil aldri besøke de. finner aldri på noe med de. og spør jeg henne om hun vil være med så sier hun nei. hun kan ikke for hennes mann ditt eller datt. føler mannen hennes hindrer henne i å se barna her. mamma sin mann er tilogmed sur for at vi skal feire bursdagen til ene ungen på samme tidspunkt som en fotball kamp på tv som han ønsker å se.

 

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg vil så gjerne at barna skal få være med sin mormor men det er alltid et hinder.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke,. skjønner ikke hva han har å være sjalu for. vi hindrer ikke han å la han være med. skjønner ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farmoren til datteren min er sammen med en annen mann enn farfaren. Denne mannen er sykelig sjalu, han tåler bare ikke at farmor bruker tid med barnebarna. Så for å unngå bråk så har hun så godt som ingen kontakt med bb.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig trist. jeg vet ikke hva som er problemet med mamma eller mannen hennes. vet bare at de ikke ser ungene her så mye.

 

mannen hennes skal abselutt ha oss til å være en del han hans liv og dattra hans sitt liv ( hun er 9 år) men er aldri en del av noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har prøvd. opptil flere ganger. men hun sier bare at hun aldri har tenkt over det og at hun skal prøve å finne tid,.noe som aldri skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...