Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Har ei lita frøken på noen uker som har fått øyeverk/betennelse på det ene øyet..Har desverre mistet melken i puppen,så får ikke "lindret" med det heller.Noen gode råd og tips for hva som kan brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Mine ble født med øyebetennelse og har hatt ørten siden da. Prøv å vaske med saltvann noen ganger om dagen, hjelper det ikke så ring legen. Er jo mulig det må behandles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 får ringe legen på mandag.legevakten får vel ikke gjort stort?eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<harmoni> Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 min gutt fikk og øyebetennelse og jeg vaska med saltvann i 2 døgn uten at det hjalp noe.. endte bare med at han fikk det på det andre øyet også.. så vi fikk øyedråper av legen.. du kan gå på legevakten og å få det, men det er jo litt stress så hadde nok venta til mandag og ringt fastlegen og fått en haste time da:) god bedring til prinsessa di!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 Om det er ille så dra på legevakten, hvis ikke så hadde jeg ventet. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå