Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Møtte i dag de nye naboene for første gang og sønnen heter...hold dere fast! Claudian! Som tydeligvis uttales "Klådian" Grusomt! Ikke var han et liten, lys uskyldig gutt heller men mer en feit bølletype...Tipper ansiktsuttrykket mitt røpte meg skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Au da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 Ehm..kanskje de nye naboene ikke er heilnorske? Eller...kanskje de rett og slett liker navnet Claudian og blåser i hva teite naboer som deg mener? Hva slags navn er riktig på en feit bølletype da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 Det er jo Ronny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 Ronny, Johnny, Harry, Jeg synes også det var gøy da jeg leste opp navn på noen unger og kom til Marco.. så for meg en litt utenlands gutt.. men der kom en blond, kortvokst, rund og brillete gutt.. var SÅÅÅÅ ikke Marco... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #6 Del Skrevet 18. juni 2011 Å joda, de er norske. Far er nordlendig og mor fra Oslo. Og du hadde skjønt de var helnorske bare ved å se på etternavnene. (Ødegaard, Vatnebotn-type navn.) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Del Skrevet 18. juni 2011 Syns egentlig ikke navnet var så verst jeg. Men er mer vant til Claudia, som er et veldig fint jentenavn hvor jeg kommer fra. Har aldri hørt en gutt variant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå